×

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی: شهرک صنعتی لاهیجان از شهرک های نمونه کشوری است

  • کد نوشته: 15785
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۵
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی،شهرک صنعتی لاهیجان را از شهرکهای نمونه کشوری ذکر کرد و گفت:نشاط از درب ورودی این شهرک نمایان بوده و نشان از پویایی این شهرک دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس یزدانی در حاشیه کلنگ زنی راه دسترسی اختصاصی شهرک صنعتی توستان لاهیجان اظهار کرد:این جاده باید […]

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی:  شهرک صنعتی لاهیجان از شهرک های نمونه کشوری است
  • مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی،شهرک صنعتی لاهیجان را از شهرکهای نمونه کشوری ذکر کرد و گفت:نشاط از درب ورودی این شهرک نمایان بوده و نشان از پویایی این شهرک دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس یزدانی در حاشیه کلنگ زنی راه دسترسی اختصاصی شهرک صنعتی توستان لاهیجان اظهار کرد:این جاده باید در ۶ ماهه اول امسال آماده بهره‌برداری شود .

    وی افزود:ما درقبال این خواسته مدیران محترم بنگاه ها به تعهدات خود عمل می کنیم اما انتظار داریم مسوولان و نماینده شهرستان از هر منابع ای که می توانند چه ملی ،چه استانی و شهرستانی این پروژه را به سرانجام برسانند .

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور در ادامه شهرک صنعتی لاهیجان را از شهرکهای نمونه کشوری ذکر کرد و گفت:نشاط وپویایی از درب ورودی این شهرک نمایان بوده و نشان از پویایی این شهرک دارد .

    وی اضافه کرد:فاز دوم و تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب شهرک نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت .

    مهندس یزدانی تصریح کرد:شهرک صنعتی تموشل نیز می تواند مکمل شهرک صنعتی توستان باشد .

    مهندس علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی کشور و معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت،از ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی ازجمله لوشان وخرشک شهرستان رودبار،شهرصنعتی رشت،پرکا پشت ٬نقرده ومجتمع کارگاهی آستانه اشرفیه،سیاهکل ،تموشل وشهرک صنعتی لاهیجان،نالکیاشر،یعقوبیه،دریاسر واطاقورشهرستان لنگرود​و همچنین لگه مو ج وآسیاب سران املش وشهرک صنعتی رودسر بازدید نمود .

    وی همچنین ۷ نشست با نمایندگان مجلس ،فرمانداران، مسوولین اجرایی وصاحبان صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برگزار کرد.

    یزدانی همچنین از ۶ واحد صنعتی واز دو پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی بازدید کرد/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15785

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *