×

هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات اضلاع یک مثلث هستند

  • کد نوشته: 16077
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۶
  • 51 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان رودبار گفت: هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات اضلاع یک مثلث هستند که انتخابات ۲۹ اردیبهشت را هر یک در حوزه خود پایش و کنترل می کنند و قطعا نتیجه این هماهنگی و هم افزایی، حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات خواهد بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علی اکبر پورعلی، […]

    هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات اضلاع یک مثلث هستند
  • رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان رودبار گفت: هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات اضلاع یک مثلث هستند که انتخابات ۲۹ اردیبهشت را هر یک در حوزه خود پایش و کنترل می کنند و قطعا نتیجه این هماهنگی و هم افزایی، حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات خواهد بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علی اکبر پورعلی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودبار در کارگاه آموزشی بازرسان و سربازرسان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) رودبار برگزار شد، اظهار کرد: پایبندی به قانون برای مجریان انتخابات و التزام کامل به قانون راه اساسی جلوگیری از بروز مشکلات انتخاباتی است و بازرسان و سربازرسان باید ضمن امانتداری کامل تنها بر اساس قانون حرکت کنند و عمل به مر قانون در این خصوص راهگشای همه مسائل است.

    وی افزود: هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات اضلاع یک مثلث هستند که انتخابات ۲۹ اردیبهشت را هر یک در حوزه خود پایش و کنترل می کنند و قطعا نتیجه این هماهنگی و هم افزایی، حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: حسب دستورالعمل های صادره از هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور، به ازای ۱۴۶ شعبه اخذ رأی شهرستان، تعداد ۱۴۶ بازرس و تعداد ۱۱ سربازرس در روند بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با هیأت بازرسی شهرستان همکاری خواهند نمود.

    پورعلی بیان کرد: رصد و کنترل جریان انتخابات در راستای حسن اجرای قانون انتخابات مهمترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات است.

    رئیس هیأت بازرسی شهرستان رودبار یادآور شد: مردم قدردان و وظیفه شناس ایران در این دور از انتخابات نیز با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی عزیز خواهند افزود و اردیبهشتی ماندگار را رقم خواهد زد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16077

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *