×

تخطی از سرعت مطمئنه در لنگرود یک قربانی گرفت

  • کد نوشته: 16161
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۲
  • 86 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از فوت یک خانم ۳۳ ساله بر اثر سانحه تصادف و واژگونی خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ حسین نیک فرد، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف […]

    تخطی از سرعت مطمئنه در لنگرود یک قربانی گرفت
  • فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از فوت یک خانم ۳۳ ساله بر اثر سانحه تصادف و واژگونی خودرو در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ حسین نیک فرد، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف واژگونی منجر به فوت در بخش شلمان این شهرستان، بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با ورود به محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند به رانندگی خانمی ۳۳ ساله اهل و ساکن لنگرود واژگون شده، افزود: این خودرو در حال حرکت از مسیر شلمان به سمت رودسر بود که از مسیر جاده منحرف و پس از واژگونی از داخل بلوار در سمت لاین مخالف جاده با یکدستگاه خودرو باری برخورد و در نتیجه راننده خودرو سمند در دم فوت می کند.

    سرهنگ نیک فرد گفت: جسد متوفی به وسیله اورژانس به سردخانه بیمارستان امینی انتقال یافت و صحنه تصادف توسط افسر کارشناس پلیس راه چابکسر بررسی و علت تامه تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو سمند تشخیص داده شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی به کلیه رانندگان، یاد آور شد: همواره توجه در رانندگی، پرهیز از سرعت غیر مجاز و پیش بینی حوادث ناگوار فراروی رانندگان حین رانندگی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از هرگونه حوادث و سوانح رانندگی دارد./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16161

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *