×

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

  • کد نوشته: 16167
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۲
  • 56 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیامی سوم خرداد ماه روز ازادسازی خرمشهر را تبریک گفت. در پیام سید محمد احمدی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم *خرمشهر را خدا آزاد کرد* امام خمینی (ره) تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است  که هر یک […]

    پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیامی سوم خرداد ماه روز ازادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

    در پیام سید محمد احمدی آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    *خرمشهر را خدا آزاد کرد* امام خمینی (ره)

    تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است  که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می‌درخشند. در این میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

    بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار نمودند.

    آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه  مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می‌گیرند، پیروزی این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه  از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فدا نمودند. 

    اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شهرستان لاهیجان، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس  تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16167

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *