×

مسئول کمیته انضباطی مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان: مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان در آبکنار برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 16193
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۳
  • 143 بازدید
  • ۰
  • مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی مسابقات قوی‌ترین مردان استان گیلان گفت: مسابقات قوی‌ترین مردان امروز ساعت ۱۶ در ساحل تالاب آبکنار بندر انزلی برگزار می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مرتضی صیاد با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان استان گیلان راس ساعت ۱۶ در آبکنار بندرانزلی برگزار می‌شود اظهار داشت: این […]

    مسئول کمیته انضباطی مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان: مسابقات قوی‌ترین مردان گیلان در آبکنار برگزار می‌شود
  • مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی مسابقات قوی‌ترین مردان استان گیلان گفت: مسابقات قوی‌ترین مردان امروز ساعت ۱۶ در ساحل تالاب آبکنار بندر انزلی برگزار می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مرتضی صیاد با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان استان گیلان راس ساعت ۱۶ در آبکنار بندرانزلی برگزار می‌شود اظهار داشت: این مسابقات به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ساحل تالاب آبکنار اجرا می‌شود.

    مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی قوی‌ترین مردان استان گیلان با بیان اینکه این مسابقات در ۵ آیتم شامل ۲ آیتم مقدماتی و ۳ آیتم نهایی برگزار می‌شود بیان داشت: شرکت در این مسابقات در تمامی وزن‌ها و برای عموم آزاد است.

    وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دوره‌های قبل مانند مسابقات کشوری قوی‌ترین مردان برگزار شده است گفت: در سال‌های گذشته از استان‌های قزوین، گلستان، گرگان، اردبیل و کرج شرکت کنندگانی در این مسابقات حضور داشتند.

    مسئول کمیته انضباطی و فرهنگی قوی‌ترین مردان استان گیلان با اشاره به جوایز نفیس در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان افزود: جوایز در نظرگرفته شده برای نفر اول مبلغ یک میلیون تومان، نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۴۰۰ هزار تومان است.

    صیاد با اشاره به اینکه در این دوره، داوران کشوری این مسابقات را قضاوت می‌کنند ابراز داشت: کاپ اخلاق و مدال نیز برای شرکت کنندگان در این مسابقات در نظر گرفته شده است.
    منبع:تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16193

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *