×

فرماندار لنگرود خبر داد: مشارکت بیش از ۸۸ درصد مردم لنگرود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت

  • کد نوشته: 16230
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • 167 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به افزایش مشارکت مردم لنگرود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نسبت به سال ۱۳۹۲ گفت: بیش از ۸۸ درصد مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت مشارکت داشتند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود سید رضا جوادپور پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری […]

    فرماندار لنگرود خبر داد: مشارکت بیش از ۸۸ درصد مردم لنگرود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت
  • فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به افزایش مشارکت مردم لنگرود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نسبت به سال ۱۳۹۲ گفت: بیش از ۸۸ درصد مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت مشارکت داشتند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود سید رضا جوادپور پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با گرامیداشت سوم خرداد و حماسه ملت ایران در انتخابات اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا موجب اقتدار ملت ایران در داخل و خارج‌شده است تا چشم طمع بیگانگان به‌سوی کشور نباشد.

    فرماندار شهرستان لنگرود بابیان اینکه هواداران کاندیداهای شورا و ریاست جمهوری موجب افزایش شور انتخاباتی شدند گفت: انتخابات با همه بالا و پایین‌ها تمام شد و باید تمام بگومگوهای انتخاباتی کنار گذاشته شود و کارکنان دولت به امورات مردم برسند.

    وی با اشاره به مشارکت ۸۸ و سه‌دهم درصدی مردم شهرستان لنگرود در انتخابات افزود: درصد مشارکت مردم در انتخابات سال ۱۳۹۲، ۸۵ و ۹ دهم درصد بود.

    جوادپور بابیان اینکه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: جلسات تنظیم بازار برای مایحتاج مردم در ایام ما مبارک رمضان تشکیل و تصمیمات لازم برای تأمین نیازهای روزه‌داران انجام‌شده است.

    فرماندار لنگرود یکی از مشکلات جدی شهرستان را معضل زباله دانست و افزود: زمین برای احداث کارخانه کمپوست در نظر و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب‌شده و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار ملی برای احداث کارخانه کمپوست در حساب شهرداری موجود است که ۱۰ میلیارد تومان تا پایان ساخت کارخانه کمپوست ظرف مدت ۱۸ ماه پیش‌بینی‌شده است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود بابیان اینکه پیگیری‌های لازم برای کلنگ زنی کارخانه کمپوست در لنگرود انجام شود اظهار کرد: ساماندهی رودخانه‌های لنگرود و پیگیری اتمام کار سدهای لاستیکی پهلوان بست و گالشکلام از دیگر پروژه‌هایی است که روسای ادارات زی ربط باید به آن توجه داشته باشند تا روند احداث آن‌ها به‌خوبی انجام شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16230

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *