×

نصب و راه اندازی ایستگاه هواشناسی در فومن

  • کد نوشته: 16255
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۵
  • 225 بازدید
  • ۰
  • فرماندار فومن گفت:‌ بنا است طی چند ماه آینده ایستگاه هواشناسی در این شهرستان نصب و راه‌اندازی شود و فومن برای نخستین بار دارای ایستگاه هواشناسی ‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر حسین اسماعیل‌پور در جلسه شورای اداری فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی […]

    نصب و راه اندازی ایستگاه هواشناسی در فومن
  • فرماندار فومن گفت:‌ بنا است طی چند ماه آینده ایستگاه هواشناسی در این شهرستان نصب و راه‌اندازی شود و فومن برای نخستین بار دارای ایستگاه هواشناسی ‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر حسین اسماعیل‌پور در جلسه شورای اداری فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهرو قدردانی از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: درایت مقام معظم رهبری موجب شد تا انتخابات در مسیر درست حرکت کند.

    وی بر ضرورت تهیه و تدوین تقویم فرهنگی توسط اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی و ارشاد فومن تاکید کرد و گفت:‌ مناسبت‌هایی چون فتح خرمشهر فرصتی مناسب در راستای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است.

    اسماعیل‌پور با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جنگ است،‌خاطرنشان کرد:‌ اگر رشادت‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر نبود عاقبت جنگ نامشخص بود.باید قدردان انقلاب بود و مناسبت‌هایی چون سوم خرداد را به بهترین شکل گرامی داشت.

    وی به نقش بی‌بدیل مردم در فتح خرمشهر اشاره کرد و متذکر شد: نباید در پاسداشت جشن‌ها و مناسب‌های ملی و مذهبی کشور کوتاهی کرد؛ چرا که کوتاهی در فرهنگ در زمان و مکانی دیگر نمایان می‌شود.

    فرماندار فومن ضمن گله‌مندی از عملکرد مسئولین در نصب بنر و…با موضوع آزادسازی خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر نشان از اراده قوی و نتیجه ایمان و ایستادگی ملت است.

    وی با تقدیر از انسجام و عملکرد مطلوب شهردار و اعضای شورای شهر ماکلوان، تصریح کرد: حمام قدیمی فومن(گلستان)بنا است به موزه مردم‌شناسی در این شهرستان تبدیل شود. همچنین با توجه به تلاش‌های صورت گرفته بنا است طی چند ماه آینده ایستگاه هواشناسی در این شهرستان نصب و راه‌اندازی شود و فومن برای نخستین بار دارای ایستگاه هواشناسی ‌شود.

    فرماندار فومن مدیریت منابع‌طبیعی استان را ضعیف دانست و عنوان کرد: منابع‌طبیعی باید بیشتر با مردم مدارا کند.بخشنامه‌های منابع‌طبیعی با محیط‌زیست شهرستان همخوانی ندارد.

    اسماعیل‌پور در ادامه با بیان اینکه در ۲۹اردیبهشت شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بودیم، افزود: مشارکت فومنی‌ها در انتخابات ۹۳درصد بوده است.

    وی با بیان اینکه عملکرد سپاه و نیروی انتظامی فومن در ایام انتخابات مطلوب بوده است به گونه‌ای که هیچ مشکل امنیتی در امر انتخابات نداشته‌ایم، ابراز کرد: مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات بی‌نظیر بود.

    فرماندار فومن در پایان بر لزوم انعکاس عملکردها توسط رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید تعامل بیشتری بین مسئولین و رسانه‌ها وجود داشته باشد.رسانه‌ها چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند. عملکردها و خدمات باید تبیین شود./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16255

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *