×

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: خانه مطبوعات گیلان دارای وزن کشوری است/ بیش از ۴۰۰ خبرنگار فعال داریم

  • کد نوشته: 16317
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۷
  • 143 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ خبرنگار در استان، عنوان کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت مشخصات خبرنگاران فعال در سامانه خانه مطبوعات کشور است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فیروز فاضلی در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان که با حضور اعضای این موسسه فرهنگی […]

    مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: خانه مطبوعات گیلان دارای وزن کشوری است/ بیش از ۴۰۰ خبرنگار فعال داریم
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ خبرنگار در استان، عنوان کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت مشخصات خبرنگاران فعال در سامانه خانه مطبوعات کشور است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فیروز فاضلی در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان که با حضور اعضای این موسسه فرهنگی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به نگاه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسانه های استان علی الخصوص خانه مطبوعات گیلان، اظهار کرد: باید به گونه ای پیش رویم که مطبوعات محلی استان تقویت شده و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

    وی با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان دارای پیشینه بسیار خوبی است، افزود: خانه مطبوعات گیلان دارای وزن و اعتبار کشوری است لذا همگی باید تلاش کنیم تا این جایگاه به لحاظ کیفی حفظ شود و ارتقا یابد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درخصوص برقراری و افزایش مراودات فرهنگی – رسانه ای با کشورهای حاشیه دریای خزر، تصریح کرد: خوشبختانه این آمادگی در کشورهای حاشیه دریای خزر وجود دارد و می توانیم با ایجاد تعاملات برون مرزی توسط استانداری گیلان و بر اساس ضوابط قانونی، در راستای پایه ریزی و گسترش مراودات فرهنگی اقدام کنیم.

    این مسئول فرهنگی با بیان اینکه بحث محتوای نشریات باید در دستور کار مدیران رسانه ها قرار گیرد، گفت: کثرت رسانه های مکتوب و مجازی در استان گیلان نشان از توجه به مقوله فرهنگ دارد و باید با تاکید بر تولید محتوا و ارتقای کیفیت، به رسانه های گیلان اعتبار بیش از پیش ببخشیم.

    فاضلی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ خبرنگار در استان گیلان، عنوان کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص خبرنگاران، شناسایی خبرنگاران فعال در عرصه رسانه و ثبت مشخصات آنان در سامانه خانه مطبوعات کشور است تا بدین وسیله در جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت رسانه ها و ارائه خدمات صنفی گام برداریم./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16317

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *