×

فرماندار لاهیجان: بازرسان اصناف پریشانی را از بازار لاهیجان بکاهند

  • کد نوشته: 16339
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۸
  • 117 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه جنگ روانی بالا بودن قیمت ها در این شهرستان وجود دارد، گفت: تکلیف ما به عنوان بازرس این است که پریشانی را از بازار بکاهیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی در دیدار با بازرسین اتاق اصناف و اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان لاهیجان که […]

    فرماندار لاهیجان:  بازرسان اصناف پریشانی را از بازار لاهیجان بکاهند
  • فرماندار لاهیجان با بیان اینکه جنگ روانی بالا بودن قیمت ها در این شهرستان وجود دارد، گفت: تکلیف ما به عنوان بازرس این است که پریشانی را از بازار بکاهیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سید محمد احمدی در دیدار با بازرسین اتاق اصناف و اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان لاهیجان که به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: باید شاکر باشیم که یک بار دیگر این ماه عظیم را درک کردیم و این فرصت به ما داده شد که ماه رمضان را ببینیم.

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد:در این ماه توصیه های قانونی برای مسلمانان و همه اقشار مشاهده می کنیم و این بدین معناست که دین اسلام و کتاب قرآن محکم ترین موضوعات قانونی را به پیروان و امت خودش بشارت می دهد. اینقدر بزرگی این ماه برای همه مسجل است که حتی کسانی که نمی توانند روزه بگیرند اگر در این ماه روزه بگیرند گناهکار محسوب می شوند. دین اسلام دین رفعت و اخلاق است که به همه موضوعات توجه عمیق و بسیار ژرف دارد.

    وی عنوان کرد:امیدوارم از لحظه به لحظه این ماه چه در عبادتمان و چه در خدمتمان و چه در رفتار و گفتار و کردارمان استفاده کنیم.

    مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان افزود:یقینا این آرامشی که در بازار می بینیم را مدیون زحمات و تلاش ها و پشتکار شما عزیزان هستیم. نگاه مردم در ماه مبارک رمضان از ما قدری متفاوت تر است مردم عملکرد ما را فقط در نخوردن و نیاشامیدن ماه مبارک رمضان نمی دانند بلکه معتقدند ما باید در این ماه علاوه بر روزه داشتن رفتار و کردارمان را در عملکرد مان نشان بدهیم.

    احمدی افزود:در استان گیلان حدود ۳ شهر به گرانی معروف می باشند و آثار روانی این ماجرا بیشتر از آثار فیزیکی آن است که لاهیجان یکی از همان شهرهاست. ما این را خیلی راحت نمی پذیریم چرا که مستند داریم و قیمت ها براساس یک پایه تعیین می شود و یک ضریب کارمزدی به آن تعلق می گیرد. اکنون تلاش داریم این جنگ روانی را از بین ببریم و دقت بیشتری داشته باشیم.

    وی ادامه داد:جنگ روانی قیمت در لاهیجان خیلی بیشتر است و علت آن تردد بالا در این شهرستان می باشد. ما بیش از ۶ میلیون مسافر عبوری در این شهرستان داشتیم، یعنی یک ساعت ماندن و خریدن کردن مسافر دارای نفع است.شهرستان های کوچک این ۶ میلیون نفر را ندارند لذا تکلیف ما به عنوان بازرس این است که پریشانی را از بازار بکاهیم.

    فرماندار لاهیجان گفت:در این ماه مغفرت که در بهشت به روی همه باز است،باید دقت بیشتری بر بازار داشته باشیم و این اعتقاد شخصی من است.

    احمدی عنوان کرد:تاکید می شود در صورت مشاهده تخلف، اخلاق مداری را در اولویت اصلی خود قرار دهید و خاطیان را به مراجع فانونی واگذارید. مراکز خرید و رستوران های دارای مجوز نیز رعایت عدالت و انصاف در عرضه مایحتاج عمومی مردم را مدنظر داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: این بازرسی فقط برای این ماه نیست بلکه برای کلیه ماه ها است. بیشتر گلایه ها در بحث بهداشت است، زیرا در حوزه بهداشت عدم اطلاع رسانی و عدم آموزش وجود دارد که باید برای همه اتحادیه ها کلاس های آموزشی مستمر برگزار شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16339

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *