×

برگزاری ویژه برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان

  • کد نوشته: 16444
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۱
  • 98 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از اجرای برنامه های ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ۹۶خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: این اداره […]

    برگزاری ویژه برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از اجرای برنامه های ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ۹۶خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: این اداره در نظر دارد به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ویژه برنامه هایی را برگزار نماید.از جمله این برنامه ها برپایی ایستگاه رادیویی باهمکاری هنرمندان نمایشی می باشد. در این ایستگاه قرار است از ۱۳ عنوان کتاب که درمورد شخصیت امام (ره) یا توسط ایشان نوشته شده برای عموم معرفی و قسمتهایی از آن خوانش شود.

    نادری در ادامه افزود: از دیگر برنامه های این اداره برپایی نمایشگاه کتاب است. در این نمایشگاه که به صورت خیابانی در محوطه جلوی اداره برپا می شود ۱۶۰ عنوان کتاب در زمینه های مذهبی،تاریخی و اموزشی با تخفیف ۵۰ درصد عرضه خواهد شد . همچنین ۵۶ نسخه کتاب در زمینه های داستانی و دینی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

    این مقام مسئول افزود: در نظر داریم نمایشگاه خیابانی عکس در خصوص ارتحال حضرت امام (ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد نیز برپا نماییم . همچنین برگزاری ویژه برنامه تدبر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و همچنین عصری با شعر در روز ۱۳ خرداد ساعت ۱۷ عصر در محل سالن اداره از دیگر برنامه های این اداره می باشد که توسط انجمن قران و عترت و انجمن ادبی حزین لاهیجی برگزار می گردد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16444

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *