×

امام‌جمعه لاهیجان: دشمن از شما تعریف کرد بدانید کارتان نقص و ایراد دارد

  • کد نوشته: 16520
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۴
  • 74 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه حضور مردم در صحنه توطئه دشمنان را حنثی می‌کند گفت: دشمن از شما تعریف کرد بدانید کارتان نقص و ایراد دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت امام در مسجد جامع لاهیجان اظهار کرد: متأسفم از برخی‌ها که کلام و حرف […]

    امام‌جمعه لاهیجان: دشمن از شما تعریف کرد بدانید کارتان نقص و ایراد دارد
  • امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه حضور مردم در صحنه توطئه دشمنان را حنثی می‌کند گفت: دشمن از شما تعریف کرد بدانید کارتان نقص و ایراد دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حجت‌الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت امام در مسجد جامع لاهیجان اظهار کرد: متأسفم از برخی‌ها که کلام و حرف امام را گوش نمی‌دهند اما در ایام انتخابات در حرم امام دخیل می‌بندند تا پیروز شوند.

    وی بابیان اینکه اگر فرمایش امام نصب العین قرار دهیم امام از ما راضی خواهد بود گفت: زمانی دشمن از شما تعریف کرد بدانید کارتان نقص و ایراد دارد، این اصول سیاسی نظام و دین است.

    امام‌جمعه لاهیجان با تأکید بر اینکه امروز خلف صالح امام همان راه را می‌روند که ایشان می‌رفتند افزود: دشمن درصدد نابودی انقلاب و آرمان‌های انقلاب است و وقتی مردم درصحنه و مسئولین آگاه باشند دشمن غلطی نمی‌تواند بکند حال این دشمن می‌خواهد آمریکا یا هرکسی دیگر.

    وی با بین اینکه نباید اصول و آرمان‌های امام را گم کنیم گفت: باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، نفوذ یعنی تحریف جایگاه امام خمینی (ره) و مردم پایبند به اصولی هستند که امامشان تعیین کرده است.

    عبدالله زاده با اذعان به اینکه امام حق می‌گفت و آنچه را که می‌گفت به آن عمل می‌کرد افزود: امام هم حرف داشت و هم عمل و قول و فعل ایشان یکی بود، خودش در خانه استیجاری در تهران زندگی می‌کرد اما امروز کوله باری تخلف و پول‌های بیت‌المال را می‌برند و نام آن‌ها را ذخیره‌های نظام می‌دانند.

    وی با اشاره به اینکه اگر امام از قانون حرف می‌زد خودش پایبند قانون بود گفت: حتی در کشوری که از اسلام خبری نیست در آن کشور هم پایبندی به قانون ملاک همان کشور است.

    امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات امام خمینی (ره) این بود که اسلام را زنده کرد افزود: سال‌ها بود استعمارگران معتقد بودند اسلام دین سیاست نیست و نمی‌تواند کشور را اداره کند اما امام آن را عملی و در جامعه جاری کرد.

    وی بابیان اینکه امام با تشکیل حکومت اسلامی عملاً ثابت کرد که دین از سیاست جدا نیست اظهار کرد: در دولت اصلاحات شبهات این‌چنین بسیار تکرار می‌شد که دین افیون توده‌هاست اما امام گفتند که دین عامل فعالیت انسان‌ها بوده و دین است که به ما می‌گوید یار مظلوم و دشمن ظالم باشیم.

    عبدالله زاده با اشاره به نقش مدیریت اما در مدیریت بحران‌ها گفت: چقدر بعد از حکومت اسلامی دچار بحران شدیم، کم بود عزل یک رئیس‌جمهور اما امام یک حرف زد و تمام شد، در حکم تنفیذ بنی‌صدر هم توصیه‌هایی به وی داشت.

    امام‌جمعه لاهیجان به قاطعیت امام در اداره امور کشور اشاره کرد و افزود: بالاتر عزل قایم مقام رهبری که به منتظری اجازه نداد که بیت‌المال را در حلقوم منافقان بریزد.

    وی با انتقاد از اینکه امروز برخی‌ها دم از تقوا و دین زده و ریخت‌وپاش‌های آن‌چنانی دارند گفت: هر جا عقب ماندیم برای این بود که می‌خواستیم حرف خود را به‌نظام تحمیل کنیم و ضابطه‌ها جای رابطه‌ها را گرفته است.

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16520

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *