×

تالاب انزلی به شدت تخریب شده است

  • کد نوشته: 16779
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۲
  • 176 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرانزلی گفت: تالاب انزلی در دهه گذشته به شدت دچار تخریب شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احسان هادی پور گفت: تالاب انزلی در دهه گذشته به شدت دچار تخریب شده و به خاطر گستردگی تخریب و تصرفات موجود و همچنین وجود سازه های غیر مجاز […]

    تالاب انزلی به شدت تخریب شده است
  • رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرانزلی گفت: تالاب انزلی در دهه گذشته به شدت دچار تخریب شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احسان هادی پور گفت: تالاب انزلی در دهه گذشته به شدت دچار تخریب شده و به خاطر گستردگی تخریب و تصرفات موجود و همچنین وجود سازه های غیر مجاز در حاشیه های تالاب،زمان زیادی برای جبران خسارت های وارد شده و احیای مجدد این ثروت ملی لازم است.

    وی به پاکسازی حاشیه تالاب و همایش دوچرخه سواری در بندرانزلی به مناسبت هفته محیط زیست اشاره کرد و افزود:در راستای برگزاری همایش دوچرخه سواری حاضران در این مراسم از میدان شهیدان کریم بخش تا منطقه چراغ پشتان در تالاب انزلی را رکاب زده و سپس حاشیه های تالاب در این منطقه را از زباله پاکسازی کردند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندر انزلی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:براساس اصل ۵۰ قانون اساسی وظیفه حفاظت از محیط زیست برعهده همه مردم است و سازمان محیط زیست با تعداد نیروهای در اختیار به تنهایی قادر به حفاظت کامل از محیط زیست نبوده و نیازمند کمک همگان است.

    هادی پور با اشاره به نقش پررنگ سازمان های مردم نهاد در کمک به حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست شهر، استان و کشور تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان بالهای سازمان حفاظت محیط زیست هستند و کمک های بسیار بزرگی به ما می کنند و در بسیاری از مواقع کمک حال سازمان حفاظت محیط زیست بوده و هستند.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16779

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *