×

فرامرزجمشید پور سرپرست شهرداری رشت شد

  • کد نوشته: 16792
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۳
  • 187 بازدید
  • ۰
  • دکتر محمد علی ثابت قدم استیضاح و فرامرزجمشید پور سرپرست شهرداری شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» پیش از ظهر امروز ۲۳ خرداد ماه، یکصدو نود و دومین جلسه شورای شهر در تالار شورا برگزار شد. در این جلسه غیرعلنی ثابت قدم با ۱۰ رای استیضاح و مهندس فرامرز جمشید پور،معاون حمل و […]

    فرامرزجمشید پور سرپرست شهرداری رشت شد
  • دکتر محمد علی ثابت قدم استیضاح و فرامرزجمشید پور سرپرست شهرداری شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» پیش از ظهر امروز ۲۳ خرداد ماه، یکصدو نود و دومین جلسه شورای شهر در تالار شورا برگزار شد.

    در این جلسه غیرعلنی ثابت قدم با ۱۰ رای استیضاح و مهندس فرامرز جمشید پور،معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت، با ۱۱ رای به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد .

    در ابتدای جلسه رئیس شورای شهر صعود مقتدرانه تیم فوتبال کشور را به جام ۲۰۱۸ تبریک گفت و تاکید کرد:این صعود موجبات شادی ملت ایران را فراهم نمود .

    مسعود کاظمی ضمن قرائت دستور جلسه، استیضاح شهردار، به قانون ماده ۷۳ و تبصره ذیل آن اشاره نمود و گفت: پس از توضیحات شهردار و در صورت نظرات موافق و مخالف اعضای شورا،شهردار حق دارد به اندازه مجموع صحبت های موافق و مخالف سخن بگوید .

    شهردار رشت، باری دیگر در مورد سوالات مطروحه پیرامون، تاخیر در پرداخت حقوق، وضعیت نامطلوب ناوگان اتوبوسرانی، باجه های بانک شهر، وضعیت آسفالت و ترمیم ترانشه های رشت توضیحاتی ارایه داد . پس از آن رای گیری صورت گرفت و از مجموع، ۱۱ عضو حاضر در صحن شورا، ثابت قدم با ۱۰ رای موافق، استیضاح شد. همچنین با رای گیری اعضای شورا، و با ۱۱ رای، مهندس فرامرز جمشید پور سرپرست شهرداری رشت شد./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *