×

استاندار گیلان: ریشه کن کردن بلای خانمان سوز اعتیاد با جدیت دنبال شود

  • کد نوشته: 17073
  • ۱۳۹۶-۰۳-۳۱
  • 293 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان از کشف ۲۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی روزهای گذشته در یک عملیات در گیلان خبر داد و گفت: باید با جدیت به دنبال ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با اشاره […]

    استاندار گیلان:  ریشه کن کردن بلای خانمان سوز اعتیاد با جدیت دنبال شود
  • استاندار گیلان از کشف ۲۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی روزهای گذشته در یک عملیات در گیلان خبر داد و گفت: باید با جدیت به دنبال ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به شهادت گیلانی مدافع امنیت، شهید حسن عشوری و نحوه شهادت این سرباز گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: قرار بود نفر دیگری به عنوان فرد اول در این عملیات حضور داشته باشد، اما این شهید گرانقدر با خاطر متاهل بودن همرزمش، خودش به عنوان نفر اول وارد میدان می شود.

    وی افزود: رشادت شهید حسن عشوری یادآور فداکاری سردار رشید اسلام، شهید «حسین املاکی» است که ماسکش را به همرزم خود داد و به فیض شهادت نائل آمد.

    استاندار گیلان با اشاره به حضور وزرای اطلاعات و دادگستری و مقامات در روزهای اخیر در گیلان برای دلجویی از خانواده این شهید عزیز، تصریح کرد: جلسات کاری که با حضور این مقامات تشکیل شد نویدبخش بود.

    نجفی با اشاره به عملیات موفقیت   آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش در سوریه، گفت: این عملیات گامی بزرگ برای مبارزه با پدیده تروریسم است، چون همه واقف به توان بالای رزمی و موشکی کشور هستیم.

    وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته توان موشکی ایران به میزان ۱۰۸ درصد افزایش یافته، عنوان کرد: وزیر دفاع در مباحث اخیر خود اذعان داشت که موشک‌های بالستیک و کروز که با توان و دقت بالا قابلیت اصابت به اهداف را دارند، در مجموعه وزارت دفاع ساخته می شوند.

    استاندار گیلان متذکر شد: همت مجموعه برادران وزارت دفاع و همکاری خوب نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی موجب گردید که امروز شاهد این موفقیت در کشور باشیم.

    نجفی با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در دفاع از کشور اضافه کرد: وزیر اطلاعات در سفر اخیر خود به گیلان از انهدام ۱۲۰ تیم تروریستی خبر داد که این نشان از اقتدار و توانمندی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشور است.

    وی همچنین انهدام یکی دیگر از پایگاه‌های عناصر تکفیری و منحوس انصارالفرقان در شب های گذشته را از دیگر موفقیت‌های کشور برشمرد.

    نجفی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: هفتم تیرماه سالروز شهادت ۷۲ نفر از یاران صدیق امام(ره) و در راس آنان شهید آیت الله دکتر بهشتی است که باید این ایام را پاس بداریم.

    وی با اشاره به همراهی و همیاری خوب دادگستری، قوه قضائیه و بازرسی استان در جهت کمک رسانی به روند توسعه گیلان، گفت: در ایجاد امنیت و آرامش جزو بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رویم.

    استاندار گیلان همچنین با گرامیداشت اول تیر، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل بیان کرد: به منظور شناساندن و تبیین اندیشه ناب اسلام و ائمه اطهار(ع) سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت.

    نجفی با گرامیداشت فرا رسیدن ۵ تیر، روز مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد به مواد مخدر را بلای خانمان سوز دانست و افزود: همه جوامع بشری امروز گرفتار این بلا هستند.

    وی اعتیاد را موجب سلب نوآوری، پشتکار، اندیشه و سازندگی در خانواده‌ها عنوان کرد و یادآور شد: کمتر کشوری در جهان وجود دارد که دغدغه مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان و معتادین را نداشته باشد.

    استاندار گیلان همچنین از کشف ۲۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی روزهای گذشته در یک عملیات در گیلان خبر داد و گفت: باید با جدیت به دنبال ریشه   کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور بوده و تمام تلاشمان در جهت تحقق این مهم باشد.

    وی بر ضرورت جدیت مدیران در امر مبارزه با مواد مخدر و همکاری و کمک رسانی دستگاه‌ها در این راستا تاکید کرد و افزود: همه دستگاه ها موظفند مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را با جدیت انجام دهند.

    نجفی به در پیش بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: آگاه سازی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از آسیب   های مواد مخدر در اجرای برنامه های این روز بسیار مهم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17073

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *