×

بیانیه سپاه ناحیه املش به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

  • کد نوشته: 17096
  • ۱۳۹۶-۰۳-۳۱
  • 81 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس سپاه ناحیه املش بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می‌دانند و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند. […]

    بیانیه سپاه ناحیه املش به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس سپاه ناحیه املش بیانیه ای صادر نمود.

    متن بیانیه به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    روز قدس روزی است که بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد. متعهدین این روز را روز قدس می‌دانند و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند. و منافقین ـ آنهایی که با ابرقدرتها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی ـ در این روز بی‌تفاوت هستند،‌ یا ملت ها را نمی‌‌گذارند که تظاهر کنند. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود،‌ باید ملت های مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین.
    (صحیفه امام(ره) جلد ۴ ص ۲۷۶)

    در چنین روزی که با بصیرت و ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلا می حضرت امام خمینی (ره) فرصت بسیار بزرگی برای اعلام مواضع جهان اسلام در مقابل غاصبان قدس و نهادینه سازی فریاد حمایت از حقوق مردم فلسطین در پهنه عالم فراهم آمده است، ملت مسلمان ایران مساله فلسطین را به عنوان مساله اصلی منطقه و جهان اسلام در برابر نظام سلطه و زورگویی های غرب و صهیونیسم دانسته و همصدا با همه مسلمانان غیور و ظلم ستیز در سراسر دنیاطنین دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سرمی دهد.

    ملت روزه دار ایران اسلامی بالاخص بسیجیان ولایتمدار و انقلابی با پایبندی به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و الهام از آموزه های مقام معظم رهبری مدظله العالی،رژیم صهیونیستی را نماد ظلم ، تجاوز، غصب و اشغالگری و منشا بحران و ناامنی در سطح منطقه وجهان دانسته و اعلام می دارد جهان اسلام در هیچ شرایطی رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و بر این باورست که سرانجام روزی فرا می رسد که این غده سرطانی از صفحه روزگار محو و غاصبان درآتش خود افروخته،خواهند سوخت .

    اکنون بر ما بسیجیان انقلابی و ضداستکباری تکلیف است در مقطعی که آل سعود کودک کش و داعش و دولت های همسو با استکبار با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل جبهه واحد تشکیل داده اند،با الهام از آرمان های امام خمینی(ره)و تبعیت از امام خامنه ای در روز قدس آماده تر از همیشه در راهپیمایی شرکت جسته و هم صدا با ملل منطقه و جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال۹۶ با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم انقلابی و وحدت ملی را به نمایش بگذاریم.

    ناحیه مقاومت بسیج سپاه املش

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17096

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *