×

پتانسیل‌های گیلان بستر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را فراهم کرده است

  • کد نوشته: 17114
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۱
  • 116 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس گفت: پتانسیل‌های موجود در گیلان بستر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را فراهم کرده است و با توجه بیشتر به بخش گردشگری می‌توان رونق اقتصادی، جذب توریست و اشتغال بیشتر برای جوانان را ایجاد کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدحسین قربانی، نماینده مردم […]

    پتانسیل‌های گیلان بستر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را فراهم کرده است
  • نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس گفت: پتانسیل‌های موجود در گیلان بستر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را فراهم کرده است و با توجه بیشتر به بخش گردشگری می‌توان رونق اقتصادی، جذب توریست و اشتغال بیشتر برای جوانان را ایجاد کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اظهار خوشحالی از عملکرد شایسته مهندس مسرور که موجبات توجه نگاه دولت به سمت منطقه آزاد انزلی شده، اظهار کرد: حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در این منطقه مایه امید شد و نشاندهنده آن است که دولت نیز به همت و تلاشی که در این منطقه شده است نگاه ویژه‌ای دارد.

    وی با بیان اینکه پتانسیل‌های موجود در گیلان بستر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را فراهم کرده است و با توجه بیشتر به بخش گردشگری می‌توان رونق اقتصادی، جذب توریست و اشتغال بیشتر برای جوانان را ایجاد کرد، افزود: خوشبختانه بزرگترین مارینای کشور در منطقه آزاد انزلی در حال ساخت است و معتقدیم سرمایه گذاری در دریا اشتغال بیشتر و پایداری را ایجاد می‌کند .

    نماینده مردم آستانه و کیاشهر پارک ملی بوجاق را از ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری استان دانست که برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی و توسعه اکوتوریسم می‌بایست مجددا به محدوده منطقه آزاد انزلی الحاق شود.

    گفتنی است؛ در پایان این جلسه که اعضای شورای معاونین سازمان و فرمانداران شهرهای رشت و انزلی حضور داشتند، مجمع نمایندگان گیلان و هیات همراه از مارینای مجتمع بندری کاسپین و زیرساخت‌های گردشگری فاز تجارت و گردشگری این منطقه همچون نوار ساحلی، پل چوبی بهشت پرندگان بازدید کردند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17114

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *