×

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد: آغاز ساخت بیمارستان تامین اجتماعی کومله از ۲ ماه آینده

  • کد نوشته: 17206
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۳
  • 234 بازدید
  • ۰
  • مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: ساخت دومین بیمارستان تخصصی قلب در لنگرود با اعتبار۴۰ میلیارد تومان از ۲ ماه آینده آغاز می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جمیل حق پرست از آغاز ساخت بیمارستان تامین اجتماعی کومله از ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: ساخت این بیمارستان ۹۰ تختخوابی با […]

    مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد:  آغاز ساخت بیمارستان تامین اجتماعی کومله از ۲ ماه آینده
  • مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: ساخت دومین بیمارستان تخصصی قلب در لنگرود با اعتبار۴۰ میلیارد تومان از ۲ ماه آینده آغاز می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جمیل حق پرست از آغاز ساخت بیمارستان تامین اجتماعی کومله از ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: ساخت این بیمارستان ۹۰ تختخوابی با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از ۲ ماه آینده آغاز می شود.

    وی ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲هکتار و زیربنای ۶ هزار مترمربع با ۳۵۰ میلیارد ریال در مدت ۲۴ ماه ساخته خواهد شد.

    حق پرست افزود: این بیمارستان،دومین بیمارستان تخصصی قلب منطقه در شهرستان لنگرود است که با احداث این بیمارستان،بیماران غرب مازندران که اکنون برای مداوا به مرکز استان مراجعه می‏‌کنند،می‌‏توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌‏مند شوند.

    وی اضافه کرد: بیمارستان تخصصی قلب و عروق که توسط سازمان تامین اجتماعی ساخته می‏‌شود، نقش بسزایی در کاهش مشکلات اقتصادی بیماران قلب و عروق خواهد داشت زیرا این بیماری یکی از شایع‏‌ترین بیماری‏‌ها در سطح استان و کشور است و کسانی که به این بیماری مبتلا می‏‌شوند، هزینه‌‏های بسیاری باید پرداخت کنند و علاوه بر درد بیماری درد ناشی از مشکلات اقتصادی به مردم تحمیل می‌‏شود./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17206

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *