×

افزایش ده درصدی فروش گندم در گیلان

  • کد نوشته: 17248
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۴
  • 91 بازدید
  • ۰
  • مدیرتعاون روستایی گیلان گفت: پیش بینی می شود گندم کاران گیلانی امسال ۱۰ درصد بیشتر از پارسال گندم مازاد بر نیاز خود را به دولت بفروشند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،تیمور رنگیندن امروز در جلسه تعاون روستایی استان گفت: خرید گندم مازاد بر نیاز در مرکز خرید رستم آباد رودبار از اواسط خرداد […]

    افزایش ده درصدی فروش گندم در گیلان
  • مدیرتعاون روستایی گیلان گفت: پیش بینی می شود گندم کاران گیلانی امسال ۱۰ درصد بیشتر از پارسال گندم مازاد بر نیاز خود را به دولت بفروشند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،تیمور رنگیندن امروز در جلسه تعاون روستایی استان گفت: خرید گندم مازاد بر نیاز در مرکز خرید رستم آباد رودبار از اواسط خرداد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

    وی افزود: امسال هر کیلوگرم گندم ۱۳ هزار ریال از گندم کاران خریداری می شود.

    رنگیندن با بیان اینکه گندم کاران رودباری با فروش گندم مازاد بر مصرف شان ۳۱ میلیارد ریال در آمد کسب کردند، خاطر نشان کرد:گیلان ۲ مرکز خرید گندم در دیلمان شهرستان سیاهکل و رستم آباد شهرستان رودبار دارد که هنوز فعالیت مرکز خرید گندم دیلمان آغاز نشده است.

    مدیر تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه پارسال ۸۴۰ تن گندم از گندم کاران گیلانی خریداری شد،تصریح کرد:پیش بینی می شود گندم کاران گیلانی امسال ۱۰ درصد بیشتر از پارسال گندم مازاد بر نیاز خود را به دولت بفروشند.

    به گزارش گیل و دیلم،در مناطق کوهستانی گیلان گندم کشت می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17248

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *