×

کتاب نوغانداری ویژه نوغانداران بی سواد تدوین شد

  • کد نوشته: 17254
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۴
  • 271 بازدید
  • ۰
  • کتاب نوغانداری به عنوان یک کتاب جانبی ویژه نوغانداران بی سواد جهت آموزش بیشتر نوغانداری تهیه و تدوین شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامرضا مدبری فر، معاون سوادآموزی استان گیلان با ابراز خرسندی از اجرای برنامه مشترک با مرکز نوغانداری کشور،با اشاره به تدوین کتاب نوغانداری ویژه نوغانداران بی سواد،اظهار کرد:از […]

    کتاب نوغانداری ویژه نوغانداران بی سواد تدوین شد
  • کتاب نوغانداری به عنوان یک کتاب جانبی ویژه نوغانداران بی سواد جهت آموزش بیشتر نوغانداری تهیه و تدوین شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامرضا مدبری فر، معاون سوادآموزی استان گیلان با ابراز خرسندی از اجرای برنامه مشترک با مرکز نوغانداری کشور،با اشاره به تدوین کتاب نوغانداری ویژه نوغانداران بی سواد،اظهار کرد:از بین بردن صفت ناپسند بی سوادی از مردمی با فرهنگ غنی چند هزار ساله کشورمان،نیازمند همکاری بیش از پیش سایر نهادها با آموزش و پرورش است و نهضت سوادآموزی استان آماده اجرای پروژه های مشترک با سایر ارگان ها در راستای ریشه کنی بی سوادی است.

    وی افزود: در همین راستا در تدوین کتاب «نوغانداری»، دو تیم متخصص متشکل از کارشناسان نهضت سوادآموزی استان و نمایندگان مرکز توسعه نوغانداری کشور،با برگزاری جلسات و نشست های تخصصی مشترک و ارائه نظرات سازنده در رابطه با متن و تصاویر آموزشی کتاب با هدف درک و فهم آسان نوغانداران کم سواد و بی سواد برگزار شد تا این کتاب با کمترین نقص، به دست سواد آموزان نوغاندار برسد.

    در ادامه فرزانه معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور هم در این نشست گفت: نوغاندارانی که با سواد می شوند می توانند با روش های علمی و پژوهشی در بهبود کیفیت و میزان تولید پیله کرم ابریشم تاثیرگذار باشند که در نهایت باعث رونق بیشتر نوغانداری در استان خواهد شد.

    گفتنی است؛ ۴ هزار و ۵۶ نوغاندار از سوی مرکز توسعه نوغانداری کشور جهت پالایش افراد بی سواد و کم سواد به معاونت سواد آموزی استان معرفی شده است.همچنین طرح سوادآموزی بر پایه کشاورزی ویژه نوغانداران کم سواد و بی سواد استان گیلان با همکاری مشترک مرکز توسعه نوغانداری کشور، اداره کل جهاد کشاورزی گیلان و معاونت نهضت سواد آموزی استان در حال برگزاری است.

    به گزارش گیل و دیلم،جلسه کارگروه تألیف کتب جانبی طرح با سواد کردن نوغانداران استان با هدف بازبینی نهایی و اصلاح تصاویر کتاب جانبی “نوغانداری” برگزار شد تا به عنوان یک کتاب جانبی برای نوغانداران بی سواد جهت آموزش بیشتر نوغانداری ارائه شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17254

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *