×

رویای تصرف اراضی تالاب جوکندان کابوس شد

  • کد نوشته: 17317
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۶
  • 119 بازدید
  • ۰
  • ۱۴۰۰مترمربع از اراضی تالاب جوکندان در منطقه حفاظت شده لیسار رفع تصرف شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،عارف شادکام رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت:پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر مبارزه با تصرفات عدوانی و پدیده زمین خواری در سطح مناطق چهارگانه محیط زیست،با […]

    رویای تصرف اراضی تالاب جوکندان کابوس شد
  • ۱۴۰۰مترمربع از اراضی تالاب جوکندان در منطقه حفاظت شده لیسار رفع تصرف شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،عارف شادکام رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت:پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر مبارزه با تصرفات عدوانی و پدیده زمین خواری در سطح مناطق چهارگانه محیط زیست،با پیگیری های صورت گرفته توسط واحد حقوقی و اخذ دستور قضایی،مامورین اجرایی اداره حفاظت محیط زیست تالش با همکاری نیروی انتظامی سازه ها و حصارکشی بیش از ۱۴۰۰ متر مربع از اراضی تالاب جوکندان که به شکل غیرقانونی تصرف شده بود را تخریب و اراضی را رفع تصرف کردند.

    وی اضافه کرد: دادگاه علاوه برصدورحکم به رفع تصرف از اراضی ملی یکی از متصرفین را به مبلغ سی میلیون ریال جزاری نقدی بدل از حبس و دیگری را به دو سال زندان تعلیقی محکوم کرده است. تالاب جوکندان با مساحت ۲۳۸ هکتار دراستان گیلان و در شهرستان تالش قرار دارد.

    این تالاب درشرقی ترین قسمت منطقه حفاظت شده لیسار واقع شده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17317

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *