×

دکتر یوسف زاده نائب رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شد

  • کد نوشته: 17467
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۰
  • 115 بازدید
  • ۰
  • دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان نائب رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بر اساس اعلام انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران؛ اعضای جدید هیات مدیره انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران با رای اعضای انجمن و به مدت سه سال […]

    دکتر یوسف زاده نائب رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شد
  • دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک،رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان نائب رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بر اساس اعلام انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران؛ اعضای جدید هیات مدیره انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران با رای اعضای انجمن و به مدت سه سال انتخاب شدند.

    براساس انتخابات انجام شده دکتر سید ابراهیم کتابچی از تهران به عنوان رییس انجمن،دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک از گیلان نائب رییس، دکتر مسعود شیروانی دبیر، دکتر کاظم عباسیون از تهران عضو انجمن و رابط با جامعه جراحان، دکتر مصطفی محسنی از تهران عضو انجمن و خزانه دار، دکتر موسی تقی پور از شیراز عضو انجمن، دکتر فیروز صالح پور از تبریز عضو انجمن، دکتر مسیح صبوری از اصفهان عضو انجمن و دکتر احمد صفایی یزدی از مشهد عضو انجمن انتخابات شدند.

    بی شک، قرار گرفتن گیلان(پس از ۶٠ سال از زمان تاسیس)در کنار استان هایی مانند تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و مشهد، نوید بخش توسعه علوم پزشکی در این استان، بخصوص در رشته جراحی مغز و اعصاب است. در این زمینه، وجود تشکل‌های علمـی در گسترش دانش و انتقال تجربه های علمی بسیار اثر گذار می باشد و در صورت توجه و بکارگیری، می تواند راه گشای حل بسیاری از معضلات پزشکی در کشور باشد .

    گفتنی است؛رشته‌ جراحی‌ مغز و اعصاب‌ در ایران‌ حدود هفت دهه قبل‌ توسط‌ دو تن‌ از اساتید این‌ رشته‌؛ پروفسور نصرت‌الله‌ عاملی‌ و پروفسور ابراهیم‌ سمیعی‌ (عموی پروفسور مجید سمیعی)، براساس‌ استانداردهای‌ روز دنیا پایه‌گذاری‌ شد. اکنون‌، با گذشت‌ حدود شش دهه‌ از تأسیس‌ انجمن ‌جراحی‌ مغز و اعصاب‌ ایران‌، این‌ انجمن‌ با داشتن‌ بیش‌ از ۵۰۰ عضو فعال‌ که‌ عموماً فارغ‌التحصیل‌ از دانشگاه‌های‌ ایران‌ می‌باشند، از نظر علمی‌ و عملی می تواند جایگاه شایسته ای در عرصه بین المللی داشته باشد‌. این‌ انجمن‌ در سال‌ ۱۹۶۵ به‌ عضویت‌ فدراسیون‌ جهانی‌ انجمن های‌ جراحی مغز و اعصاب‌، در آمد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17467

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *