×

پیام تبریک بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

  • کد نوشته: 17605
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۳
  • 201 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل با صدور پیامی روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی سیاهکل متن پیام خانم مهندس میراعلمی بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی زحمتکشان مدیریت شهری و روستایی […]

    پیام تبریک بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت روز شهرداری و دهیاری
  • بخشدار مرکزی سیاهکل با صدور پیامی روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی سیاهکل متن پیام خانم مهندس میراعلمی بدین شرح است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی زحمتکشان مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    انتخاب چهاردهم تیر ماه بعنوان روز دهیاری ها ، اقدامی ارزشمند و قابل تحسین برای تجلیل از فعالیت های خالصانه خادمین مردم در روستاها می باشد.
    بدون تردید خدمات بی منت و شبانه روزی مدیران روستایی کشور علی الخصوص دهیاران شریف بخش مرکزی شهرستان سیاهکل و توجه به رشد و توسعه روستاها در انتخاب این روز و نامگذاری آن مثمرثمر بوده است.
    همانطور که مطلعید به تشکیل پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاها نزدیک می شویم و بنده امیدوارم اعضای پنجمین دوره شوراها با آگاهی از انتظارات اهالی شریف روستاها و کسب رضایتمندی مردم متناسب با اجرای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند و در این راه نیز از تجربیات دهیاران به نحو احسن و بدرستی بهره مند شوند.
    اینجانب ضمن تقدیر وتشکر از تلاش های دهیاران بخش مرکزی شهرستان سیاهکل، آرزوی موفقیت و سربلندی دهیاران را در ادامه مسئولیت خود در راستای توسعه همه جانبه و ایجاد فضای مطلوب در روستاها مسئلت دارم.

    سیده زهرا میراعلمی
    بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17605

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *