×

کشف۲۷ کیلو تریاک در شهرستان لاهیجان

  • کد نوشته: 17650
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۴
  • 96 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۷ کیلو تریاک در لاهیجان خبرداد و اظهار کرد:در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک […]

    کشف۲۷ کیلو تریاک در شهرستان لاهیجان
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۷ کیلو تریاک در لاهیجان خبرداد و اظهار کرد:در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه ماموران با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی متهم شدند،افزود:ماموران خودروی ال ۹۰ این متهم را در شهرستان لاهیجان متوقف کردند.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۷ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، بیان کرد:متهم ۴۵ ساله به همراه همدست ۴۰ ساله اش دستگیر شد.

    احدی با تاکید بر معرفی متهمان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی،خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17650

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *