×

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه:حذف مالیات برنج و چای از نقاط مثبت برنامه ششم توسعه است/ ریالی از اعتبارات آبیاری تحت‌فشار برای گیلان لحاظ نشده است

  • کد نوشته: 17724
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۶
  • 203 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی حذف مالیات برنج و چای را از نقاط مثبت برنامه ششم توسعه برای گیلانیان برشمرد و افزود: تاکنون ریالی از ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار آبیاری تحت‌فشار برای گیلان لحاظ نشده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمدحسین قربانی امروز در جلسه شورای اداری گیلان که به […]

    نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه:حذف مالیات برنج و چای از نقاط مثبت برنامه ششم توسعه است/ ریالی از اعتبارات آبیاری تحت‌فشار برای گیلان لحاظ نشده است
  • نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی حذف مالیات برنج و چای را از نقاط مثبت برنامه ششم توسعه برای گیلانیان برشمرد و افزود: تاکنون ریالی از ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار آبیاری تحت‌فشار برای گیلان لحاظ نشده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمدحسین قربانی امروز در جلسه شورای اداری گیلان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند و ترور گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: آستانه‌اشرفیه مهد علم است و بزرگانی را در خود پرورش داده که تولید علم کشور نقش داشته‌اند.

    وی به برنامه‌های مطلوب نمایندگان مجلس در برنامه ششم اشاره کرد و افزود: باهمت نمایندگان برنامه ششم توسعه تدوین‌شده که کشاورزی و صنعت گیلان در آن خوب دیده شد است.

    نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در تحقق برنامه‌های ششم توسعه در اوایل راه هستیم، گفت: متأسفانه دولت تاکنون برنامه ششم را ابلاغ نکرده که باید دستگاه‌های استان برنامه‌های خود را بدانند.

    نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نقاط مثبت برنامه ششم برای گیلان را کاهش مالیات بر برنج و چای برشمرد و گفت: رشد اقتصاد گیلان زیر سرسبزی آن پنهان‌شده است.

    قربانی گفت: اگر توجه مجلس به تولید و کشاورزان نبود نمی‌توانستیم حذف مالیات بر برنج و چای را مصوب کنیم.

    وی همچنین از عدم جذب اعتبارات در حوزه آبیاری تحت‌فشار در استان انتقاد کرد و گفت: دو سال است که پشت سر هم ۵۰۰ میلیون دلار برای آبیاری تحت‌فشار در بودجه لحاظ می‌شود اما تاکنون ریالی از آن برای گیلان جذب نشده است.

    نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید لایحه استفاده از آب‌های دریا برای کشاورزان را در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: متأسفانه با توجه به اینکه در شورای امنیت ملی استفاده از آب‌های آزاد تأکید شده اما ما نتوانسته‌ایم از آب خزر برای اراضی استفاده کنیم که باید بهره‌وری تز آن موردتوجه قرار گیرد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17724

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *