×

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد: اعمال نظارت‌های دقیق آموزش و پرورش گیلان در ثبت‌نام دانش‌آموزان

  • کد نوشته: 18028
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۲
  • 148 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش‌گیلان از اعمال نظارت‌های دقیق این اداره کل در فرآیند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی در جلسه شورای پروژه مهر استان، با اشاره به لزوم هماهنگی کارگروه های پنج‌گانه پروژه مهر گفت:با هماهنگی‌ کارگروه‌ها و تقویت نقاط قوت و […]

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد: اعمال نظارت‌های دقیق آموزش و پرورش گیلان در ثبت‌نام دانش‌آموزان
  • مدیرکل آموزش و پرورش‌گیلان از اعمال نظارت‌های دقیق این اداره کل در فرآیند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهدی حاجتی در جلسه شورای پروژه مهر استان، با اشاره به لزوم هماهنگی کارگروه های پنج‌گانه پروژه مهر گفت:با هماهنگی‌ کارگروه‌ها و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن برخی نارسایی‌ها، همچون سال گذشته می توانیم سال تحصیلی را بر اساس برنامه از قبل طراحی شده آغاز کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: به رغم تعطیلی مدارس در فصل تابستان، اما آموزش و پرورش با برنامه ریزی همه جانبه همچون، بهسازی مدارس، سازماندهی نیروها و نظارت‌های دقیق در ثبت نام دانش آموزان مهیای آغاز سال تحصیلی جدید است.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ویژگی پروژه مهر امسال یادآورشد: امسال با رویکرد تفویض اختیار به مناطق ، امیدواریم شاهد بروز خلاقیت‌های مدیران شهرستان ها و مناطق در مراسم گشایش هر چه بهتر مدارس باشیم.

    حاجتی در پایان با تاکید به نقش تعیین کننده مدیران مدارس در هم افزایی بیشتر فرآیند آموزش و پرورش گفت: مدیران با استفاده از ظرفیت برون سازمانی ، می توانند نسبت به ارتقای کیفیت مدارس و ارائه خدمات آموزشی تأثیرگذار باشند و در این راه شورای آموزش و پرورش پشتیبان بی بدیل مدارس و سایر مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش است.

    نورالله اکبری معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش گیلان هم در این نشست، گفت: به رغم اینکه امسال پروژه مهر به استانها واگذار شده است اما بر اساس مصوبه شورای معاونان ، دبیرخانه پروژه مهر در معاونت آموزش متوسطه قرار دارد.

    وی با اشاره به به حضور ۱۹ مدیر ارشد استانی در بازگشایی مدارس پارسال ، افزود: امیدواریم این روند و استفاده از قابلیتهای سازمانها و نهادها در آغاز سال تحصیلی جدید هم استمرار داشته باشد.

    گفتنی است در پروژه مهر ۵ کارگروه : ساماندهی و سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی برای آمادگی هرچه بهتر آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تشکیل شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18028

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *