×

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان عنوان کرد: افزایش ۱۶ درصدی اعتبار هزینه ای دستگاه های اجرایی

  • کد نوشته: 18120
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۴
  • 162 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: اعتبار هزینه ای دستگاه های اجرایی مصوب سالجاری ۳۷۷.۵ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مصوب سال ۱۳۹۵، حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی در دومین جلسه شورای برنامه و توسعه استان اظهار کرد: توزیع اعتبارات هزینه‌ای و ارائه […]

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان عنوان کرد: افزایش ۱۶ درصدی اعتبار هزینه ای دستگاه های اجرایی
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: اعتبار هزینه ای دستگاه های اجرایی مصوب سالجاری ۳۷۷.۵ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مصوب سال ۱۳۹۵، حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی در دومین جلسه شورای برنامه و توسعه استان اظهار کرد: توزیع اعتبارات هزینه‌ای و ارائه توضیحات کلی توزیع اعتبارات تملک و دارایی محور جلسه امروز است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به مقایسه بودجه کلان استان بین سال‌ های ۹۵ و ۹۶ پرداخت و گفت: اعتبار هزینه‌ای مصوب ابتدای سال گذشته، بالغ بر‌ ۳۲۵ میلیارد تومان بود که در پایان سال عملکرد به بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان رسید. اعتبار مصوب سالجاری نیز ۳۷۷.۵ میلیارد تومان می‌باشد که نسبت به مصوب سال ۱۳۹۵، حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.

    وی در خصوص اعتبارات تملک دارایی نیز متذکر شد: در سال گذشته این اعتبارات ۲۱۷ میلیارد تومان که در سالجاری با رشد ۸۹ درصدی به ۴۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

    محمدی با اشاره به جزء ۴۸ ردیف ۵۵۰ هزار، ادامه داد: اعتبارات این بخش در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان بود که در سالجاری به ۲۹۱ میلیون تومان ارتقا یافته که رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی گیلان در خصوص اعتبارات طرح‌های استانی نیز بیان کرد: این اعتبارات از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۳۳ میلیارد تومان در سالجاری افزایش یافته است.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمام تلاش سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان بر این است حق هیچ سازمانی در توزیع اعتبارات تضییع نشود، در خصوص شاخص ‌های توزیع تملک دارایی هم گفت: مطابق با ماده ۳۱ قانون احکام دائمی برنامه‌ های توسعه کشور مصوب مجلس شورای اسلامی، این شاخص‌ ها، متناسب با شاخص محرومیت و جمعیت توزیع می‌‌شود. ولی چنانچه مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی، دیدگاه‌ها و پیشنهادی داشته باشند لحاظ خواهد شد.

    محمدی اضافه کرد: به استناد بند «ب» ماده ۴۴ قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و بند ۱ و ۲ آن نیز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان موظف است اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی را برحسب فصول و برنامه و دستگاه‌های اجرایی و اعتبارات تملک دارایی‌های استانی محرومیت‌زدایی، بر اساس شاخص‌هاسی توسعه‌نیافتگی و نقاط توسعه نیافته استان توزیع نماید/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18120

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *