×

فرماندار لاهیجان: فعالیت ۱۶ تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی لاهیجان

  • کد نوشته: 18226
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۶
  • 96 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به افزایش خدمات اجتماعی بهزیستی لاهیجان، تصریح کرد: ۱۶ تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی فعالیت دارند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سید محمد احمدی در نشست با روسا و کارکنان ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان لاهیجان، به لزوم توانمندسازی خانوادهای تحت پوشش اشاره کرد […]

    فرماندار لاهیجان: فعالیت ۱۶ تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی لاهیجان
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به افزایش خدمات اجتماعی بهزیستی لاهیجان، تصریح کرد: ۱۶ تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی فعالیت دارند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سید محمد احمدی در نشست با روسا و کارکنان ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان لاهیجان، به لزوم توانمندسازی خانوادهای تحت پوشش اشاره کرد و گفت: تدوین و اجرای راهبردهای هدفمند در مهار آسیب های اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است.

    وی افزود: بهزیستی به عنوان دستگاه تخصصی در برنامه جامع ساماندهی آسیب های اجتماعی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرمودند، نقش کلیدی و برجسته ای دارد و لذا برنامه دولت تدبیر و امید در عرصه بهزیستی نظام تحول آفرین و توانمندسازی مددجویان است.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به افزایش خدمات اجتماعی بهزیستی لاهیجان، تصریح کرد: ۱۶ تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی فعالیت دارند؛ به طوری ‌که امسال ۶ هزار هزار خانوار جمعیت تحت پوشش این تیم‌های پیشگیری قرار گرفته است.

    این مقام مسئول به توانایی ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی لاهیجان اشاره و عنوان کرد: ۲ مدیر فعال و کوشا در راس این سازمان ها در شهرستان می باشند که برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش می کنند و میزان گله مندی ارباب رجوع از این ادارات صفر بوده است.

    احمدی اضافه کرد: شهرستان لاهیجان ویژگی ‌های بسیاری دارد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن، گلریزان زندانیان غیر عمد بوده و شاهد فداکاری مردم مهربان این دیار بودیم.

    فرماندار لاهیجان ادامه داد: تامین اجتماعی، یک سازمان کارگزار بیمه اجتماعی است و یکی از ابزارهای مهم رفاه اجتماعی جوامع امروزی محسوب می شود.

    وی آمار بیش از ۷۲ هزار نفری عضو سازمان تامین اجتماعی شهرستان را بسیار مهم و قابل توجه برشمرد و اظهار کرد: با استقرار دولت تدبیر و امید و تحول در نظام سلامت، شاهد پیشرفت های قابل توجهی هستیم.

    احمدی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی از تاثیرگذارترین سازمان ها در تکریم ارباب رجوع محسوب می شود و این موضوع مسئولیت این سازمان را در قبال مردم بیش از پیش پر اهمیت می کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18226

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *