×

استاندار گیلان: امسال بیش از ۸۰ هزار شغل در استان گیلان ایجاد می‌شود

  • کد نوشته: 18359
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۸
  • 124 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: با وجود تمام مشکلات و منهای بخش گردشگری، امسال بالای ۸۰ هزار شغل در گیلان ایجاد می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان در رشت اظهار داشت: سهم استان گیلان در سال ۹۶ در راستای اشتغال‌زایی در کشور ۴۵ هزار […]

    استاندار گیلان: امسال بیش از ۸۰ هزار شغل در استان گیلان ایجاد می‌شود
  • استاندار گیلان گفت: با وجود تمام مشکلات و منهای بخش گردشگری، امسال بالای ۸۰ هزار شغل در گیلان ایجاد می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان در رشت اظهار داشت: سهم استان گیلان در سال ۹۶ در راستای اشتغال‌زایی در کشور ۴۵ هزار شغل است اما با وجود تمام مشکلات و منهای بخش گردشگری، امسال بالای ۸۰ هزار شغل در گیلان ایجاد می‌شود.

    استاندار گیلان افزود: از دلایل عدم جذب سرمایه‌گذار در گیلان، نبود زمین جهت ارائه به پروژه‌های اقتصادی است زیرا بسیاری از زمین‌ها در اختیار نهادهایی مانند بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

    نجفی با بیان اینکه عوامل مختلفی وجود دارد که امروزه سبب نگرانی سرمایه‌گذاران شده است اعلام کرد: عواملی مانند ۴ برابر شدن قیمت‌ها و کاهش ۲۵ درصدی ارزش پول مهم‌ترین عوامل نگرانی سرمایه‌گذاران است.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان اذعان داشت: استان گیلان در چند سال اخیر تمام تلاش خود را در راستای فرمان مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

    وی با اشاره به اینکه تمام نهادها‌، مسئولان و دستگاه‌ها باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند افزود: استان گیلان در تلاش است ضمن ایجاد شرایط مساعد برای حفظ سرمایه‌گذاران، شرایط جذب سرمایه‌گذار جدید را نیز بهبود ببخشد/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18359

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *