×

جواد نجار تمیزکار : لاهیجان به یکی از قطب های مطرح تئاتر کشور تبدیل شده است

  • کد نوشته: 18521
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • 188 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد نجار تمیزکار با قدردانی از برگزاری نشست هم اندیشی نمایندگان ادوار شورای اسلامی شهر و شهرداران لاهیجان، افزود: آنچه امروز در شهر لاهیجان رخ داده است حاصل تلاش چهار دوره از اعضای شورای شهر طی سالیان گذشته بوده است و باید از این تجربیات گرانبها در شورای […]

    جواد نجار تمیزکار : لاهیجان به یکی از قطب های مطرح تئاتر کشور تبدیل شده است
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جواد نجار تمیزکار با قدردانی از برگزاری نشست هم اندیشی نمایندگان ادوار شورای اسلامی شهر و شهرداران لاهیجان، افزود: آنچه امروز در شهر لاهیجان رخ داده است حاصل تلاش چهار دوره از اعضای شورای شهر طی سالیان گذشته بوده است و باید از این تجربیات گرانبها در شورای پنجم نیز استفاده کرد.

    وی بهره جستن از تجربیات افراد باتجربه و برگزاری جلسات تبادل نظر را عاملی مهم برای خدمت بهتر و بیش تر به شهر و شهروندان دانست و ابراز امیدواری نمود، این جلسات در آینده تداوم داشته باشد.
    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان، با اشاره به عدم ارائه گزارش از مقدمات و تمهیدات هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، اظهار داشتند: هم اکنون پس از اجرای هفت دوره تئاتر خیابانی شهروند، این جشنواره بعنوان یک کار فرهنگی بزرگ و برند کشوری می باشد و برگزاری این جشنواره در لاهیجان افتخار بزرگی برای استان گیلان است و با توجه به ثبت آن در تقویم تئاتر کشور سهم بسزایی در معرفی شهر گردشگری لاهیجان دارد.

    وی گفت: تمام سعی و تلاش ما بر آن است که جشنواره ای برگزار کنیم که در شأن مردم فهیم و با فرهنگ لاهیجان باشد و خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولین هستیم .

    وی با تأکید بر لزوم توجه و دقت نظر بیشتر بر محتوای برنامه های این جشنواره افزودند: خوشبختانه، طی چند سال اخیر همواره شاهد رشد و تعالی هر چه بهتر این جشنواره نسبت به سال ماقبل بودیم که همین امر باعث افزایش انتظارات مردم از مسئولین و برگزار کنندگان این جشنواره شده است .

    وی لاهیجان را از قطب های بلامنازع تئاتر و پیشرو این هنر در کشور عنوان کرد و افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اختصاص به شهرداری ندارد، این جشنواره متعلق به شهروندان لاهیجان است و باید سعی کنیم ضعفها جبران شود و به تقویت جشنواره نسبت به سال گذشته بپردازیم .

    جواد نجار تمیزکار از پیگیری مجدانه فرماندار و رئیس اداره ارشاد شهرستان لاهیجان به جهت برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، قدردانی نمود و خواستار ارائه گزارش از جلسات برنامه ریزی جشنواره، ازسوی شهرداری شد .

    هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، شهریور ماه امسال در شهر لاهیجان برگزار می‏‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18521

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *