×

توقیف بیش از هزار موتورسیکلت متخلف در لاهیجان

  • کد نوشته: 18587
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۳
  • 85 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سرهنگ محمود قاسمی، فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف بیش از هزار موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: در راستای تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از این […]

    توقیف بیش از هزار موتورسیکلت متخلف در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سرهنگ محمود قاسمی، فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف بیش از هزار موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: در راستای تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از این تصادفات، از ابتدای سالجاری هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت در لاهیجان توقیف شده است.

    وی با بیان اینکه برخورد با موتورسواران متخلف یکی از مطالبات همیشگی شهروندان لاهیجان بوده، افزود: طرح شناسایی موتورسواران متخلف و برخورد با آنها با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان صورت می گیرد.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مدت اجرای این طرح، هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، بیان کرد: مزاحمت، تولید صدای ناهنجار،نداشتن پلاک،عدم استفاده از کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه، برخی از جرائم راکبان موتورسیکلت های توقیف شده بوده اند.

    سرهنگ قاسمی با تاکید بر اینکه فراهم کردن آسایش و امنیت برای شهروندان سرلوحه امور پلیس است، از وسایل نقلیه علی الخصوص موتورسیکلت سواران حواست شناخت و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلفات، زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم سازند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18587

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *