×

امیر جانبازی خبر داد: آمار غرقی‌ها در سواحل رودسر کاهش یافت

  • کد نوشته: 18854
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
  • 132 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر از کاهش چشمگیر جمعیت غرقی ها در سواحل این شهرستان خبرداد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس امیرجانبازی گفت: رودسر از شهرستانهای گردشگرپذیر گیلان است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم، تا مسافران و گردشگران با خاطره‌ای خوش این منطقه را ترک کنند. وی افزود: با برنامه‌ریزیهای اصولی در چند سال […]

    امیر جانبازی خبر داد: آمار غرقی‌ها در سواحل رودسر کاهش یافت
  • فرماندار رودسر از کاهش چشمگیر جمعیت غرقی ها در سواحل این شهرستان خبرداد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس امیرجانبازی گفت: رودسر از شهرستانهای گردشگرپذیر گیلان است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم، تا مسافران و گردشگران با خاطره‌ای خوش این منطقه را ترک کنند.

    وی افزود: با برنامه‌ریزیهای اصولی در چند سال اخیر مقدمات حضور مسافران و گردشگران در شهرستان به خوبی فراهم شده است و ما شاهد حضور مردم از سراسر نقاط کشور در شهرستان هستیم.

    جانبازی تصریح کرد:افزایش حضور و اقامت مسافران و گردشگران در شهرستان طی شدن سیر درست مسئولین در جهت توسعه و ارتقاء صنعت توریسم در منطقه را نشان می‌دهد.

    فرماندار رودسر در ادامه به سه طرح سالمسازی دریا در شهرستان اشاره کرد و افزود:شهرستان رودسر با داشتن ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی دارای ۳ طرح سالمسازی دریا در شهرهای رودسر، کلاچای و چابکسر است که ۴۸ ناجی غریق در این سه طرح مشغول فعالیت‌اند و امکانات رفاهی و فضای مناسب برای حضور مسافران و گردشگران به خوبی در این طرح ها فراهم شده است.

    وی گفت:۴۶ نقطه حادثه خیر در این ساحل ۴۵ کیلومتری شناسایی شده که با هماهنگی دهیاران و شهرداران ساحلی بیش از ۵۰ درصد این مناطق دارای ناجی غریق بوده و یگانهای ویژه نیروی انتظامی همواره به طور منظم در این مناطق در حال فعالیت هستند.

    جانبازی افزود:تا پایان تیرماه سال ۹۵ تعداد ۶ نفر در سواحل دریای خزر غرق شدند که این تعداد در سال ۹۶ تا به امروز یک نفر است و این امر نشان دهنده تلاش و کوشش همه عزیزان دست اندرکاران است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18854

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *