×

عذرخواهی نماینده قوچان بابت لغو کنسرت ناظری/ مردم حاضر بودند کنسرت در خیابان برگزار شود

  • کد نوشته: 18874
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
  • 75 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم قوچان در مجلس با انتقاد از لغو کنسرت ناظری در این شهر، تصریح کرد: اگر نخواهند برنامه‌ای اجرا شود، برای آن بهانه‌های مختلفی پیدا می‌کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» هادی شوشتری با اشاره به لغو کنسرت «آواز پارسی» شهرام ناظری در قوچان گفت: به عنوان نماینده مردم قوچان و فاروج […]

    عذرخواهی نماینده قوچان بابت لغو کنسرت ناظری/ مردم حاضر بودند کنسرت در خیابان برگزار شود
  • نماینده مردم قوچان در مجلس با انتقاد از لغو کنسرت ناظری در این شهر، تصریح کرد: اگر نخواهند برنامه‌ای اجرا شود، برای آن بهانه‌های مختلفی پیدا می‌کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» هادی شوشتری با اشاره به لغو کنسرت «آواز پارسی» شهرام ناظری در قوچان گفت: به عنوان نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بابت این موضوع از ساحت مردم فرهنگی و هنردوست قوچان و شهرام ناظری که لحن و صدای ایشان همواره با اشعار مثنوی و معنوی شنیده می‌شود، عذرخواهی می‌کنم؛ این عذرخواهی از ساحت فرهنگ و هنر نیز است چراکه لغو این کنسرت اقدامی صحیح نبوده است.

    نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایمنی سالن ورزشی که برای برگزاری کنسرت در نظر گرفته شده بود، افزود: اینکه سالنی مناسب برگزاری کنسرت و به لحاظ استانداردهای فنی امن بوده، موضوعی است که باید مراجع ذی‌ربط مانند فرمانداری درباره آن اظهارنظر کنند؛ نه اینکه نهادی با این بهانه کنسرت را لغو کنند.

    وی بیان کرد: کنسرت‌ها در قوچان معمولا در سالن‌های فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دادستانی به دلیل ناامن بودن ساختمان، دستور لغو کنسرت شهرام ناظری را اعلام کرده است، تصریح کرد: گفته شده که کنسرت به دلیل امن نبودن سالن در قوچان لغو شده اما کنسرت در یزد و نیشابور که سالن مناسب داشتند چطور لغو شده است؟

    وی با بیان اینکه قوچان پایتخت موسیقی مقامی است، خاطر نشان کرد: در یک مقطعی در قوچان جشنواره موسیقی مقامی «پیران چنگی» برگزار می‌شد، در آن زمان ۷، ۸هزار نفر در سالن حضور داشتند و سکوت مطلق حکمفرما بود. اگر نخواهند برنامه‌ای اجرا شود، برای آن بهانه‌های مختلفی می‌توانند پیدا کنند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اگر مشکل سالن و سازه آن برای برگزاری کنسرت بود، می‌توانستند با احترام اعلام کنند، گفت: مردم حاضر بودند برای اجرای کنسرت در خیابان بنشینند. در مکانی که حتی سقف نیز نداشته باشد. به نظر من مقصر اصلی دولت است. دولت باید محکم پای این کار و مجوز خود می‌ایستاد.در کشور دو دولت نمی‌شود؛ یا باید مجوز ندهند یا پای آن بایستند و تعطیل نکنند.

    عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی تصریح کرد: نباید انتظار داشت که سپاه، دادگستری و امام جمعه‌ها با کنسرت شهرام ناظری موافق باشند./خانه ملت

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18874

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *