×

پیام تبریک فرماندار املش به مناسبت روز خبرنگار

  • کد نوشته: 19138
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۶
  • 59 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یونس محمودی فرماندار املش طی پیامی ۱۷مرداد ماه و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: « ۱۷ مرداد ماه » یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » می باشد، شهید گرانقدری  که فراغش بهانه ای شد برای […]

    پیام تبریک فرماندار املش به مناسبت روز خبرنگار
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یونس محمودی فرماندار املش طی پیامی ۱۷مرداد ماه و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    « ۱۷ مرداد ماه » یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » می باشد، شهید گرانقدری  که فراغش بهانه ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار» ،روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

    مدیران مسئول رسانه های مکتوب ، دیداری ، شنیداری و مجازی

    و خبرنگاران سختکوش و گرانمایه استان و شهرستان املش

    با سلام و احترام

    « ۱۷ مرداد ماه » یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » می باشد، شهید گرانقدری  که فراغش بهانه ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار» ،روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

    همانگونه که همگان می دانیم خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شأن والایی برخوردارند و در واقع این خبرنگاران شجاع ، آگاه و متعهد هستند که به رسانه هویت و غنا می بخشند و به ارزش آن می افزایند.

    بی گمان رسانه ها نیز به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسالتی بس مهم و خطیر در توسعه و پیشرفت کشورها بر عهده دارند و در برهه ها و مقاطع مختلف در کنار مردم و دولت مداران به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بنیانه ای از وقایع می پردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

    اینجانب با گرامی داشت یاد خون نگاران دفاع مقدس و شهدای گرانقدرعرصه اطلاع رسانی  بدینوسیله این روز مبارک را خدمت کلیه خبرنگاران و مدیران زحمتکش رسانه ها تبریک عرض می نمایم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می فشارم . امیدوارم همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق ، سربلند و سلامت باشید.

    یونس محمودی فرماندار املش

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19138

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *