×

ظریف: اصحاب رسانه به قدرت خود ایمان داشته باشند/ انتخاب خبر و عکس تصمیمی موثر در قدرت سازی است

  • کد نوشته: 19149
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۷
  • 192 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» وزیر امور خارجه در نشست تقدیر از خبرنگاران با تبریک این روز به اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز نقش رسانه ها بسیار مهم است و می‌تواند منجر به اتفاقات بزرگی شود؛ لذا کار خبرنگاری درعصر امروز بسیار حائز اهمیت است. خبرنگار در میان عکس ها و خبر ها، […]

    ظریف: اصحاب رسانه به قدرت خود ایمان داشته باشند/ انتخاب خبر و عکس تصمیمی موثر در قدرت سازی است
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» وزیر امور خارجه در نشست تقدیر از خبرنگاران با تبریک این روز به اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز نقش رسانه ها بسیار مهم است و می‌تواند منجر به اتفاقات بزرگی شود؛ لذا کار خبرنگاری درعصر امروز بسیار حائز اهمیت است.

    خبرنگار در میان عکس ها و خبر ها، آنهایی را انتخاب می کند که از نظر او می تواند بهتر واقعیات را بیان کند و این یک تصمیم موثر در قدرت سازی است . باید پذیرفت که قدرت مبنایی قدرتی است که خبرنگاران دارند.

    امروز دیگر قدرت صرفا نظامی نیست و ابزارهای آن متفاوت است و کسانی که می‌توانند تولید فکر و محتوا و تصویر داشته باشند صاحب قدرت هستند . باید اصحاب رسانه به قدرت خود ایمان آورند و بدانند قدرت مسئولیت می آورد.

    باید حساسیت و هوشیاری در تولید پیام داشته باشیم و نیاز دارد ما به طور کامل با یکدیگر هماهنگ باشیم تا منافع ملی را بیشتر تامین کنیم و دوستان رسانه ای را در جریان امور و مسائل جاری قرار دهیم و البته این با چارچوب های مشخص شده و ملاحظاتی صورت می گیرد که به نظر ما باید با کمترین میزان از ملاحظات باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19149

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *