×

مدیر جهاد کشاورزی رودسر: کشاورزان برنج را به تدریج بفروشند

  • کد نوشته: 19180
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۸
  • 109 بازدید
  • ۰
  • مدیر جهادکشاورزی رودسر گفت: برنج کاران از فروش یکباره محصول خود پرهیز کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احسان الله مشتاق گفت: تلاش کشاورزان و اهتمام برای تولید چند محصول موجب می‌شود، که درآمد خانوارهایشان افزایش یابد. وی افزود:امسال تولید برنج و ماهی نیز در شهرستان رودسر وضعیت مطلوبی داشت و امید می‌رود […]

    مدیر جهاد کشاورزی رودسر:  کشاورزان برنج را به تدریج بفروشند
  • مدیر جهادکشاورزی رودسر گفت: برنج کاران از فروش یکباره محصول خود پرهیز کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احسان الله مشتاق گفت: تلاش کشاورزان و اهتمام برای تولید چند محصول موجب می‌شود، که درآمد خانوارهایشان افزایش یابد.

    وی افزود:امسال تولید برنج و ماهی نیز در شهرستان رودسر وضعیت مطلوبی داشت و امید می‌رود تا در سال آینده شاهد افزایش تولید ماهی و برنج در رودسر باشیم.

    وی گفت: تاکنون در ده درصد از شالیزارهای رودسر برنج برداشت شده است.

    احسان مشتاق به کشاورزان توصیه کرد تا برنج تولیدی‌شان را براساس نیاز و به تدریج بفروشند تا از سود قیمت مناسبتر در ماههای آینده بهره‌مند شوند.

    وی افزود:راتون نیز محصولی پر سود برای کشاورازن است،چون کم رنج‌تر از برنج اولیه به دست می‌آید و برنامه داریم در ۴هزار هکتار از شالیزارهای رودسر راتون پرورش یابد.

    مدیر جهادکشاورزی رودسر با اشاره به اینکه کشاورزان منطقه اشکورات معمولا در طول سال محصولات مختلفی تولید می کنند،تصریح کرد: به طور مثال زلیخا علیزاده بانویی اهل روستای سلکابن بخش رحیم آباد رودسر در ۱۳ هزار متر مربع از زمین کشاورزی خود بیش از ۱۰ نوع محصول کشاورزی تولید می‌کند.

    وی افزود:این بانو در مزرعه اش فندق، گل‌گاوزبان، نعناع، لوبیا، کدو، بلال،آفتاب‌گردان،بادام‌زمینی،گوجه فرنگی و خیار پرورش می‌دهد.

    مشتاق با بیان اینکه بانوی کشاورز رودسری با این کار برای ۱۲ نفر شغل ایجاد کرد، ادامه داد:بانوی کشاورز نمونه در آمد سالانه‌اش را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19180

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *