×

فرماندار لاهیجان: تئاتر خیابانی شهروند در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد

  • کد نوشته: 19721
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۸
  • 138 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه از همه برنامه‌های فرهنگی و هنری که ما را به جامعه آرمانی اسلامی ایرانی سوق دهد، حمایت می‌کنیم، گفت: تئاتر خیابانی شهروند در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی، فرماندار لاهیجان در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر […]

    فرماندار لاهیجان: تئاتر خیابانی شهروند در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد
  • فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه از همه برنامه‌های فرهنگی و هنری که ما را به جامعه آرمانی اسلامی ایرانی سوق دهد، حمایت می‌کنیم، گفت: تئاتر خیابانی شهروند در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محمد احمدی، فرماندار لاهیجان در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اظهار کرد: یکی از نکات مهم در حوزه فرهنگی تکلیفی است که برنامه ششم برای دولتمردان تعیین کرده و آن مقام سازی فرهنگ است که مقام معظم رهبری در ابلاغ اقتصاد مقاومتی به آن اشاره داشتند.

    وی به ظرفیت بالای تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اشاره و تأکید کرد: این جشنواره تئاتری در حوزه انتقال مفاهیم ایثار و شهادت و موضوعات اجتماعی مانند مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

    احمدی بابیان اینکه از همه برنامه‌های فرهنگی و هنری که ما را به جامعه آرمانی اسلامی ایرانی سوق دهد، حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شهرستان لاهیجان ازجمله شهرستان‌هایی بافرهنگ غنی است که در سطح کشور زبانزد است.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه از رویدادهایی که منجر به تغییر رویکرد مردم نسبت به آشنایی بافرهنگ خودشان می‌شود، حمایت می‌کنیم، افزود: مردم فرهنگ دوست لاهیجان همه‌ساله از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند استقبال می‌کنند که نشان از ظرفیت بالای این برنامه دارد.

    وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌های فرهنگی و هنری که تدوین می‌شود، بتوانیم موضوعات اصلی که مدنظر نظام اسلامی علی‌الخصوص رهبر معظم انقلاب و دولت دوازدهم است را موردتوجه قرار دهیم.

    احمدی اذعان کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، همکاری مشترکی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شهرداری لاهیجان است و فرمانداری هم در حوزه پشتیبانی برای برگزاری این جشنواره همگام عوامل اجرایی بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19721

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *