×

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در گیلان

  • کد نوشته: 19874
  • ۱۳۹۶-۰۵-۳۰
  • 72 بازدید
  • ۰
  • معاون امور عمرانی استاندار از اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ارتقاء تولید و توسعه‌ی اشتغال پایدار در مناطق روستایی گیلان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،حجت شعبانپور در نشست کارگروه راهبری طرح‌های ارتقاء تولید و توسعه اشتغال روستایی گیلان در رشت گفت:نرخ بهره‌ی این تسهیلات بین ۸ تا ۱۰ […]

    اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در گیلان
  • معاون امور عمرانی استاندار از اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ارتقاء تولید و توسعه‌ی اشتغال پایدار در مناطق روستایی گیلان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،حجت شعبانپور در نشست کارگروه راهبری طرح‌های ارتقاء تولید و توسعه اشتغال روستایی گیلان در رشت گفت:نرخ بهره‌ی این تسهیلات بین ۸ تا ۱۰ درصد است و مابقی را دولت در قالب یارانه پرداخت خواهد کرد .

    معاون امور عمرانی استاندار با بیان اینکه به طرح‌های توجیهی اشتغالزا و مولد روستایی تا سقف یک میلیارد تومان هم تسهیلات پرداخت می‌شود افزود:براساس تفاهم نامه‌های منعقده با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری ۳ بانک سینا- کارآفرین و پست بانک در این زمینه نقش آفرینی می‌کنند.

    حجت شعبانپور افزود:این تسهیلات در بخش‌های اجرای طرح‌های فرآوری و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی،توسعه اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری روستایی،خرید ادوات کشاورزی و طرح‌های شیلاتی به روستائیان پرداخت می‌شود.

    معاون امور عمرانی استاندار همچنین هدف از ارایه‌ی تسهیلات ارزان قیمت برای طرح‌های روستایی را رونق تولید و اشتغال روستا نشینان و تلاش برای مهاجرت معکوس روستائیان شهرنشین به روستاها عنوان کرد و افزود:طرح‌های مولد موجب اشتغال پایدار و تسریع در روند توسعه‌ی همه جانبه در استان خواهد بود.

    وی همچنین از تمهید مقدمات برای آغاز ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند استان در سال ۹۶ خبر داد و افزود:طبق توافق استانداری با کمیته‌ی امداد امام،قرار است زمین مورد نیاز این مسکن ها از سوی استانداری و با مشارکت دستگاه‌هایی چون منابع طبیعی- بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها جانمایی شود و کمیته امداد کار احداث این دو هزار مسکن را تا یکسال پیش رو به اتمام برساند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19874

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *