×

رمضانپور نرگسی: تفکر سیاسی ما دخیل در کار شورایی نمی‌شود

  • کد نوشته: 19883
  • ۱۳۹۶-۰۵-۳۰
  • 99 بازدید
  • ۰
  • منتخب اول شورای پنجم گفت: تفکر سیاسی ما دخیل در کار شورایی نمی‌شود و اگر چنین شود، خیانت به آرمان های نظام و خون شهداست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، احمد رمضانپور نرگسی پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای شهر رشت و پاسداشت پنجمین دور شورای شهر رشت […]

    رمضانپور نرگسی: تفکر سیاسی ما دخیل در کار شورایی نمی‌شود
  • منتخب اول شورای پنجم گفت: تفکر سیاسی ما دخیل در کار شورایی نمی‌شود و اگر چنین شود، خیانت به آرمان های نظام و خون شهداست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، احمد رمضانپور نرگسی پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای شهر رشت و پاسداشت پنجمین دور شورای شهر رشت در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم انبیاء(ص)برگزار شدگفت: خدا را شاکرم که توفیق یافتم دوباره به صحنه خدمت بازگردم .

    وی افزود:رشت تجربه مدیریت شهری بالای ۱۵۰ سال دارد و منتخبان شورای پنحپجم امیدوارند آنچه فرصت نشد اعضای شورای چهارم نتوانند بدان عمل نمایند، ما انجام داده و بتوانیم نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت نماییم و نقاط قوت شورای چهارم را با توکل بخدا و تکیه بر متخصصان حوزه های مدیریت شهری و خاصه مردم عزیز بتوانیم در توسعه شهر موفق عمل کنیم .

    منتخب اول شورای پنجمضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم ابراز کرد: لازم است از تلاش های دو شهردار و سه سرپرستی که در دوره فعالیت شورای چهارم، اداره شهر را عهده دار بودند؛ نیز تقدیر کنیم .

    رمضانپور،ضمن قرائت آیه‌ای از کلام الله مجید تاکید کرد: به تصریح کلام خدا، بدرقه ما برای شورای چهارم این آیه است که کسانیکه ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند؛ اجر عظیم و عفران الهی است .

    وی با اشاره به حضور خود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بنده کوله باری از تجربه از سفره انقلاب و مردم کسب کرده‌ام و اگر منتخب شده ام، عنایت خداست که مردم حوایج خود را به ما رجوع دهند .

    احمد رمضانپور عشق به خدمت را لازمه کار دانست و تاکید کرد: این عشق، نتیجه کار را پرثمر می‌کند .

    منتخب شورای پنجم همچنین گفت: تفکر سیاسی ما دخیل در کار شورایی نمی شود و اگر چنین شود، خیانت به آرمان های نظام و خون شهداست .

    وی تاکید کرد: تلاش ما استقاده از تجربه همه ادوار شوراست و تلاش داریم با تعامل با همه دستگاه های اجرایی شهرستان رشت اعم از؛ نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه های نظارتی و خاصه قضایی و همچنین بهره مندی از نفوذ نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان استان و غیره نواقص را برطرف و شهر رشت را به توسعه همه جانبه برسانیم .

    رمضانپور تصریح کرد:بنده که تجربه کار در پارلمان ملی را دارم، هیچ یک از این عناوین نمی تواند مرا راضی نگه دارد تا زمانی که بتوانم تجربه و توان خود را در بخش های عمرانی، ترافیک، گردشگری، زیست محیطی و خاصه اقتصادی بکار بندم تا رشت از این بن بست خارج شود .

    وی براستفاده از تجربه اعضای شورای ادوار پیشین تاکید و خاطرنشان کرد:نظر شورای پنجم، یک شورای تخصصی در همه بخش هاست و در اتاق پارلمان محلی به روی همه متخصصان باز است تا در پایان ۴ سال فعالیت خود، بتوانیم یک رشت برتر تحویل دهیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19883

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *