×

با مخالفت شدید نماینده مردم لنگرود ؛ کمیل لاهوتی از گزینه های شهرداری چاف و چمخاله خط خورد ؛ شفیعی هم سرپرست شهرداری کومله شد

  • کد نوشته: 20203
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۵
  • 144 بازدید
  • ۰
  • ظهر امروز دو خبر از شهرهای کومله و چاف و چمخاله لنگرود با حواشی بسیاری همراه بود. خبر نخست اینکه فریبرز لاهوتی سرپرست شهرداری کومله و خبر دوم مربوط به فرزند ارشد مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یک منبع آگاه اظهار داشت: سرپرستی فریبرز لاهوتی در […]

    با مخالفت شدید نماینده مردم لنگرود ؛ کمیل لاهوتی از گزینه های شهرداری چاف و چمخاله خط خورد ؛ شفیعی هم سرپرست شهرداری کومله شد
  • ظهر امروز دو خبر از شهرهای کومله و چاف و چمخاله لنگرود با حواشی بسیاری همراه بود.

    خبر نخست اینکه فریبرز لاهوتی سرپرست شهرداری کومله و خبر دوم مربوط به فرزند ارشد مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یک منبع آگاه اظهار داشت: سرپرستی فریبرز لاهوتی در شهرداری کومله صحت ندارد و ایشان تنها یکی از گزینه های موجود بودند.

    وی ادامه داد: علی شفیعی ، شهردار منتخب دوره چهارم شورای این شهر تا زمان معرفی شهردار جدید به فعالیت خود به عنوان سرپرست شهرداری به فعالیت خود ادامه خوهد داد.

    کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله نخواهد شد!

    اما خبر دومی که امروز سر و صدای زیادی را به پا کرد، معرفی کمیل لاهوتی فرزند ارشد مهرداد لاهوتی به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم چاف و چمخاله بود که بلافاصله با مخالفت شدید مهرداد لاهوتی نماینده این شهر مواجه شد.

    یاسر فرجود ، رییس شورای شهر چاف و چمخاله اظهار داشت: انتخاب کمیل لاهوتی بدون هماهنگی با نماینده محترم شهرستان لنگرود بود و شورای منتخب مردم از حق قانونی خود برای انتخاب شهردار استفاده کردند که این موضوع بلافاصله با واکنش مهندس لاهوتی مواجه شد.

    فرجود اضافه کرد: با توجه به توصیه نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، آقای کمیل لاهوتی از بین گزینه های تصدی شهرداری چاف و چمخاله کنار گذاشته شدند که شورای جدید به زودی فرد دیگری را معرفی خواهد کرد.

    به گزارش « گیل و دیلم» اگرچه انتخاب شهردار از حق قانونی شوراهای شهر است و کمیل لاهوتی نیز گزینه شورای پنجم شهر چاف و چمخاله بود ، اما مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از سوتفاهم ها در این خصوص مجبور شد فرزند خود را قربانی کند/تابناک

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20203

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *