×

دلخوش انتقاد کرد: رشته فوتبال دچار بحث‌های سیاسی پشت پرده شده است/دستگاه‌های نظارتی وجود فساد در فوتبال را بررسی کنند

  • کد نوشته: 20551
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۰
  • 71 بازدید
  • ۰
  • عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه امروزه رشته فوتبال کشورمان دچار بحث‌های سیاسی پشت پرده شده که نیاز به ساماندهی دارد، گفت: در صورت وجود فساد در این عرصه باید طبق قانون با متخلفان برخورد شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سید کاظم دلخوش اباتری در واکنش به اظهارات وزیر […]

    دلخوش انتقاد کرد: رشته فوتبال دچار بحث‌های سیاسی پشت پرده شده است/دستگاه‌های نظارتی وجود فساد در فوتبال را بررسی کنند
  • عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه امروزه رشته فوتبال کشورمان دچار بحث‌های سیاسی پشت پرده شده که نیاز به ساماندهی دارد، گفت: در صورت وجود فساد در این عرصه باید طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سید کاظم دلخوش اباتری در واکنش به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه سیاست وزارتخانه متبوعش این است که یک ریال هم نباید فساد در ورزش خصوصا فوتبال باشد اما اگر ۱۵ تا ۲۰ درصد در فوتبال فساد باشد این مبلغ ۷۰ میلیارد تومان است، گفت: دستگاه‌های نظارتی با همکاری وزارت ورزش و جوانان باید با جدیت این مهم را بررسی کنند و در صورت وجود چنین امری طبق قانون برخورد کنند.

    نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه عرصه فوتبال کشورمان دچار بحث‌های سیاسی پشت پرده شده است که امری ناخوشایند تلقی می‌شود لذا متولیان حوزه ورزش باید نسبت به ساماندهی این حوزه اقدام اساسی کنند.

    وی ضمن تاکید بر اینکه رشته فوتبال دارای علاقه مندان بسیاری است لذا باید این رشته ورزشی را از حواشی دور کرد، ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته نتوانسته‌ایم دیدگاه‌های مردم در حوزه فوتبال را مورد توجه قرار دهیم تا شاهد بهبود شرایط این عرصه باشیم و این امر نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد.

    عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که تاثیر ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی هر جامعه حائز اهمیت است لذا باید شرایطی فراهم شود تا حواشی و آسیب‌ها از این عرصه خصوصا رشته فوتبال دور شود.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20551

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *