×

استاندار گیلان عنوان نمود: لاهیجان رکورددار بارش در گیلان

  • کد نوشته: 20998
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۷
  • 67 بازدید
  • ۰
  • بارندگی در چند شهرستان گیلان موجب آبگرفتگی شد و مشکلاتی را برای شهروندان و گردشگران بوجود آورد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بارندگی شب گذشته در شهرستان های لاهیجان، لنگرود، رودسر و آستارا مشکلاتی را برای عابران پیاده، تردد خودروها و همچنین ساکنین بعضی از مناطق بوجود آورده است. محمدعلی نجفی، استاندار گیلان […]

    استاندار گیلان عنوان نمود: لاهیجان رکورددار بارش در گیلان
  • بارندگی در چند شهرستان گیلان موجب آبگرفتگی شد و مشکلاتی را برای شهروندان و گردشگران بوجود آورد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بارندگی شب گذشته در شهرستان های لاهیجان، لنگرود، رودسر و آستارا مشکلاتی را برای عابران پیاده، تردد خودروها و همچنین ساکنین بعضی از مناطق بوجود آورده است.

    محمدعلی نجفی، استاندار گیلان که برای بازدید از مناطق آب گرفته لاهیجان و لنگرود در این مناطق حضور دارد، گفت: در ۱۰ ساعت گذشته بیشترین بارش در لاهیجان با ۲۶۴ میلی متر، لنگرود با ۲۲۲ میلی متر و رودسر با ۱۷۸ میلی متر گزارش شده و لذا اقدامات لازم برای حل مشکلات ساکنان و تردد شهروندان و مسافران انجام می گیرد.

    وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های هواشناسی دستگاه های ذیربط از چند روز قبل به حالت آماده باش در آمده بودند افزود: مدیران دستگاه های امدادی، عملیاتی و راهداری پیش بینی های لازم را انجام داده و در تلاش هستند تا مشکلات را رفع کنند.

    بنا بر پیش بینی هواشناسی گیلان از عصر امروز، ۱۷ شهریور از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم، میزان بارندگی ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز بر حسب میلی متر بدین شرح است:

    لاهیجان ۲۶۴، رودسر ۱۱۶، فرودگاه رشت ۵۵.۶، بندر انزلی ۵۴، کشاورزی رشت ۴۴.۸، آستارا ۱۵.۴، تالش ۵.۳، کیاشهر ۴.۶، ماسوله ۳.۶، جیرنده ۰.۵، رودبار ۰.۶ و منجیل ۰

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20998

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *