×

فرماندار رودسر: آماده‌سازی زیرساخت‌های رودسر مانع از بروز مشکل آب‌گرفتگی شد / آماده‌باش کمیته مدیریت بحران رودسر

  • کد نوشته: 21013
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۷
  • 158 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر با اشاره به آغاز بارش شدید باران طی دیروز و امروز در این شهرستان گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌ها مانند لایروبی به‌موقع انهار در رودسر مانع از بروز آب‌گرفتگی شد و وضعیت شهرستان مطلوب است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» امیر جانبازی رودسری امروز با اشاره به بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی مناطق مختلف […]

    فرماندار رودسر: آماده‌سازی زیرساخت‌های رودسر مانع از بروز مشکل آب‌گرفتگی شد / آماده‌باش کمیته مدیریت بحران رودسر
  • فرماندار رودسر با اشاره به آغاز بارش شدید باران طی دیروز و امروز در این شهرستان گفت: آماده‌سازی زیرساخت‌ها مانند لایروبی به‌موقع انهار در رودسر مانع از بروز آب‌گرفتگی شد و وضعیت شهرستان مطلوب است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» امیر جانبازی رودسری امروز با اشاره به بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی مناطق مختلف شهرستان در بخش‌های رودسر، کلاچای و رحیم‌آباد اظهار کرد: وضعیت آب‌گرفتگی در شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود و آماده‌سازی کمیته مدیریت بحران این شرایط را فراهم ساخته است.

    وی با اشاره به برنامه‌ریزی دستگاه‌های خدمات رسان مانند آبفار و شهرداری‌ها افزود: الحمدالله باهمت و تلاش این مجموعه آب‌گرفتگی با حجم بارندگی بالا مهارشده و عبور و مرور در سطح شهرها و روستاهای رودسر به‌صورت روان انجام می‌گیرد.

    فرماندار رودسر از آماده‌باش بودن ۱۰۰ درصدی کمیته مدیریت بحران شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تلاش مجموعه شهرداران و اعضای شوراهای شهر و کارکنان شهرداری‌ها بر کسی پوشیده نیست و همت آنان در مدیریت شهری باعث شده تا به‌خوبی این وضعیت مدیریت گردد.

    وی از عملکرد تمامی شهرداران در مدیریت آب‌گرفتگی تقدیر و تشکر نمود و افزود:

    با بارش شدید باران در رودسر وضعیت آب‌گرفتگی مطلوب بوده به‌طوری‌که در تمامی مناطق این شهرستان حتی مناطق بالادستی و اشکورات امکان تردد به‌آسانی انجام می‌شود.

    * رانش زمین در کورتاشه و هادی گوابر کلاچای

    بخشدار کلاچای در ادامه این گفت‌وگو اظهار کرد: با بارش شدید باران آب‌گرفتگی در کلاچای هم به وجود آمده اما با برنامه‌ریزی و ساماندهی و وجود اکیپ‌های شهرداری مشکل خاصی دیده نمی‌شود.

    هادی کوچکی ماچیانی افزود: قطعی برق در چند نقطه به علت بارش شدید باران گزارش شد که کمتر از نیم ساعت مرتفع گردید.

    وی با اشاره به اینکه در دو روستای کورتاشه و هادی گوابر رانش زمین گزارش‌شده است اما وضعیت به‌سرعت رسیدگی و برآورد خسارت انجام‌گرفته است.

    * اعزام ۷ اکیپ امداد خدمات در شهر رودسر

    رئیس شورای شهر رودسر نیز از اعزام ۷ اکیپ امداد خدمات شهری خبر داد و گفت: از لحظات اولیه بارش باران شهرداری رودسر با اعزام ۷ اکیپ در اقصی نقاط شهر رودسر توانست آب‌گرفتگی را در سطح شهر مهار و از خسارات احتمالی جلوگیری نماید.

    مجتبی کاظمی افزود: تاکنون اکیپ‌های امداد خدمات شهری برای فعالیت و خدمات‌رسانی به مناطق احمدآباد _ خیابان شهدا _ کوچه طیاری در خیابان ۷۲ تن _ آبکنار _ برنج‌فروشان و خیابان فرهنگ اعزام‌شده‌اند و توانستند با تجهیزات لازم آب‌گرفتگی را مهار نمایند.

    وی تصریح کرد: از زمان اولیه بارش باران تاکنون دو اصله درخت جنب بانک ملی مرکزی و بانک سپه رودسر براثر بارش شدید سقوط کرده که الحمدالله با حضور به‌موقع نیروهای خدوم آتش‌نشانی خسارتی وارد نشد و درخت‌ها جمع‌آوری شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21013

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *