×

اختصاصی گیل و دیلم؛ مهرداد لاهوتی: آقای روحانی این تنبیه حق مردم گیلان نیست!

  • کد نوشته: 21364
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۲
  • 93 بازدید
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهرداد لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص خداحافظی دکتر نجفی با استانداری گیلان طبق اعلام امروز هیئت دولت گفت: تلاش بسیار زیادی صورت گرفت، در جلسات متعددی که با جناب رحمانی فضلی وزیر کشور و دکتر نوبخت سخنگوی دولت داشتیم صراحتا اعلام کردیم […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ مهرداد لاهوتی: آقای روحانی این تنبیه حق مردم گیلان نیست!
  • به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهرداد لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص خداحافظی دکتر نجفی با استانداری گیلان طبق اعلام امروز هیئت دولت گفت: تلاش بسیار زیادی صورت گرفت، در جلسات متعددی که با جناب رحمانی فضلی وزیر کشور و دکتر نوبخت سخنگوی دولت داشتیم صراحتا اعلام کردیم که ایشان به علت عملکرد مثبتشان در سمت استانداری گیلان حفظ شود.اما بسیار متاثریم که علی رغم میل باطنی نمایندگان استان ،نماینده ولی فقیه در استان گیلان و خود دکتر نجفی که علاقه به استمرار خدمت در گیلان داشتند این اتفاق نیفتاد.

    ما متاثریم که استان گیلانی که در دفاع از دولت روحانی در انتخابات رتبه سوم کشور را به ارمغان آورد چرا باید نگاه نمایندگان مردم استان اینچنین مورد بی توجهی دکتر روحانی و جناب رحمانی فضلی قرار بگیرند!
    ما متاثریم که چرا باید به نگاه نماینده ولی فقیه در استان گیلان که ایشان تنها نماینده ولی فقیه در سطح کشور بودند که از دولت روحانی حمایت کردند بی توجهی کنند!

    ما منتظریم نگاه و نکاتی که به دکتر نوبخت و جناب رحمانی فضلی منتقل کردیم در انتخاب استاندار جدید مدنظر قرار گیرد و به نمایندگان استان توجه ویژه کنند.چنانچه نظرات نمایندگان و نماینده محترم ولی فقیه در انتخاب استاندار جدید مورد توجه قرار نگیرد،این را توهینی به استان گیلان می بینیم.

    آقای روحانی چرا به جای تشویق این مردم که در انتخابات به شما نگاه ویژه ای داشتند سعی در تنبیه شان دارید؟ آقای روحانی این تنبیه حق مردم گیلان نیست.

    ما نمایندگان و دولت باید با هم کار کنیم و خود را مکلف به همکاری با دولت میدانیم ،ما به وجود هم احتیاج داریم اما اگر قرار باشد به نگاه نمایندگان مردم توجه نکنید و مردم را تنبیه کنید ما هم پاسخ محکمی به تنبیه شما خواهیم داد.

    مطمئنا دولت با مشورت نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه انتخاب درست تری خواهد داشت چون همه ما خیر و صلاح کشور و استان را می خواهیم.امیدواریم در این فرصت باقیمانده این اتفاق رخ دهد/ابوالفضل شکری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21364

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *