×

امیر جانبازی: شهرستان رودسر از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است

  • کد نوشته: 21808
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۹
  • 111 بازدید
  • ۰
  • جلسه طرح سلامت دریای شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و با حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با بیان این مطلب که پایان شهریورماه پایان کار طرح های سالمسازی دریا می باشد افزود : از ۲۹خرداد ماه که زمان آغاز به کار طرحهای […]

    امیر جانبازی: شهرستان رودسر از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است
  • جلسه طرح سلامت دریای شهرستان رودسر به ریاست فرماندار و با حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با بیان این مطلب که پایان شهریورماه پایان کار طرح های سالمسازی دریا می باشد افزود : از ۲۹خرداد ماه که زمان آغاز به کار طرحهای سالمسازی دریا می باشد تا پایان شهریور ماه که فعالیت طرح ها به اتمام می رسد همه دستگاههای ذیربط در شهرستان نهایت تلاش خود را در جهت فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده هرچه بهتر مسافران و گردشگران از این موهبت الهی به کار گرفتند که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم .

    وی خاطر نشان کرد : شهرستان رودسر با داشتن ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی دارای ۳ طرح سالمسازی دریا در شهرهای رودسر ، کلاچای و چابکسر هست که ساماندهی این طرح ها بر عهده شهرداریهای شهرهای یاد شده می باشد .

    جانبازی تصریح کرد : شهرستان رودسر با توجه به داشتن دریا ، جلگه و کوه از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و خوشبختانه در چند سال اخیر با فراهم نمودن امکانات رفاهی و زیر ساختهای مورد نیاز و راههای دسترسی مناسب ، فضای بسیار خوبی را برای استفاده بهینه مسافران و گردشگران از مواهب طبیعی منطقه ایجاد نموده است و ما هر روز شاهد حضور و اقامت جمع کثیری از مسافران و گردشگران در شهرستان هستیم که این امر کمک شایانی به رشد اقتصاد منطقه می نماید .

    فرماندار شهرستان رودسر به آمار هتل ، هتل آپارتمان و مکان های اقامتی شهرستان را بالغ بر ۱۰۵ واحد اعلام نمود و افزود : شهرستان رودسر از حیث وجود هتل، هتل آپارتمان و مسافرکاشانه ها از شهرستان های مطرح استان است . در کنار این اماکن ادارات آموزش و پرورش شهرستان نیز با تعداد ۲۶ آموزشگاه و ظرفیت ۲۱۷ اتاق، امکانات بسیار خوبی را در اختیار گردشگران و مسافران قرار داده اند .

    وی تصریح کرد: ۴۶نقطه خطر آفرین در خارج از طرح های سالمسازی شهرستان شناسایی شده است که با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های مناسب شاهد کاهش آمار غرق شدگان در سواحل دریای شهرستان رودسر هستیم.

    جانبازی با اشاره به روند کاهشی آمار غرق شدگان در سواحل رودسر گفت : در تابستان ۱۳۹۶تعداد ۴ نفر غرق شده و ۲۵ نفر نجات یافته در سواحل شهرستان رودسر داشته ایم که این رقم از کاهش۷۰ درصدی آمار غرق شدگان در سواحل شهرستان حکایت می کند و تمام تلاش ما بر این است به گونه ای عمل نمائیم تا در سنوات آینده هیچ غریقی در سواحل شهرستان نداشته باشیم و مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک نمایند/ابوالفضل شکری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21808

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *