×

دادستان سیاهکل: متهم اصلی پروند قتل پیرزن ۸۵ ساله سیاهکلی دستگیر شد

  • کد نوشته: 21952
  • ۱۳۹۶-۰۶-۳۱
  • 203 بازدید
  • ۰
  • حسن نوری شیرازی با تأیید خبر قتل پیرزن ۸۵ ساله سیاهکلی به نام «ر-ن» گفت: انگیزه انجام این قتل؛ سرقت وجوه نقد و طلاجات مقتول می‌باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حسن نوری شیرازی با تأیید خبر قتل پیرزن ۸۵ ساله سیاهکلی به نام «ر-ن» اظهار کرد: انگیزه انجام این قتل؛ سرقت وجوه نقد […]

    دادستان سیاهکل: متهم اصلی پروند قتل پیرزن ۸۵ ساله سیاهکلی دستگیر شد
  • حسن نوری شیرازی با تأیید خبر قتل پیرزن ۸۵ ساله سیاهکلی به نام «ر-ن» گفت: انگیزه انجام این قتل؛ سرقت وجوه نقد و طلاجات مقتول می‌باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»حسن نوری شیرازی با تأیید خبر قتل پیرزن ۸۵ ساله سیاهکلی به نام «ر-ن» اظهار کرد: انگیزه انجام این قتل؛ سرقت وجوه نقد و طلاجات مقتول می‌باشد.

    وی ضمن تکذیب شایعات مبنی بر بسته بودن دست و پای مقتول، گفت: متهم اصلی این پرونده دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

    دادستان شهرستان سیاهکل افزود: هم‌اکنون پرونده این قتل در حال بررسی می‌باشد و در صورت نهایی شدن و صدور حکم؛ اطلاعات تکمیلی در اختیار مردم شریف سیاهکل قرار می‌گیرد.

    نوری شیرازی ضمن درخواست از تمامی مردم جهت حفظ موارد امنیتی در منازل و محل کار خود، تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم هشدارهای پلیسی عدیده؛ برخی از مردم موارد ایمنی را رعایت نکرده و وجوه و اموال گران‌قیمت خود را در محل مناسبی نگهداری نمی‌نمایند و آن‌ها را به‌راحتی دسترس و در معرض دید سارقین قرار می‌دهند که همین امر باعث تحریک بزهکاران می‌شود.

    وی، از زحمات بی‌وقفه بازپرس پرونده و تلاش شبانه‌روزی مأمورین نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل در جهت شناسایی و دستگیری عامل قتل قدردانی کرد/فارس

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21952

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *