×

کاهش دما و مه آلودگی هوا در گیلان تا پایان هفته

  • کد نوشته: 22054
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۲
  • 57 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما و مه آلودگی هوا در استان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است بنابراین روند کاهش دما، […]

    کاهش دما و مه آلودگی هوا در گیلان تا پایان هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما و مه آلودگی هوا در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی روز یکشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است بنابراین روند کاهش دما، مه آلود بودن هوا ، گاهی وزش باد، رگبار و احتمال رعد و برق تا پایان هفته جاری پیش بینی می شود.

    وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی ابری، رگبار و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد، رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان افزود: بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته با ۳۲ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما با ۱۵ درجه مربوط به جیرنده بوده است.
    غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۳۰ و ۲۱ درجه سلسیوس ذکر کرد.

    وی اضافه کرد: طی فردا ارتفاع موج بین ۵۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، دمای آب ۲۸ درجه سلسیوس و وضعیت برای شنا در اکثر نقاط نامناسب خواهد بود/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22054

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *