×

رئیس دانشگاه گیلان: باید فرهنگ برنامه محوری را در دانشگاه نهادینه کنیم

  • کد نوشته: 22152
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۴
  • 67 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه گیلان با تاکید بر رعایت برنامه محوری در دانشگاه گیلان، گفت: باید فرهنگ برنامه محوری را در دانشگاه نهادینه کنیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر احمد رضی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تالار حکمت دانشگاه گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرارسیدن ایام […]

    رئیس دانشگاه گیلان:  باید فرهنگ برنامه محوری را در دانشگاه نهادینه کنیم
  • رئیس دانشگاه گیلان با تاکید بر رعایت برنامه محوری در دانشگاه گیلان، گفت: باید فرهنگ برنامه محوری را در دانشگاه نهادینه کنیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، دکتر احمد رضی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تالار حکمت دانشگاه گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

    وی از همه همکاران دانشگاه به ویژه اعضای هیأت علمی که تلاش‌هایشان منجر به کسب جایگاه قابل قبول در رتبه‌بندی‌های جهانی شده است تشکر کرد.

    رئیس دانشگاه گیلان از انعقاد ۵۷ قرارداد همکاری اعضای هیأت علمی با موسسات بیرون از دانشگاه خبر داد و خواستار تعامل بیش از پیش اعضای هیأت علمی با جامعه و حل تخصصی مسائل جامعه شد .

    دکتر رضی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در دانشگاه گیلان از دکتر میرجعفر ابریشم چیان به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه نام برد و از ایشان قدردانی کرد.

    وی کلنگ زنی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه به مساحت ۲۷۰۰ متر را از دیگر اقدامات یکی از خیرینی دانست که خود فارغ التحصیل دانشگاه گیلان است .

    رئیس دانشگاه گیلان با تاکید بر رعایت برنامه محوری در دانشگاه گیلان، گفت: باید فرهنگ برنامه محوری را در دانشگاه نهادینه کنیم.

    دکتر رضی از اعضای هیأت علمی خواست برای خود برنامه پنج ساله داشته باشند و بدانند قرار است در پنج سال آینده در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و ارتباطات بین المللی چه کارهایی انجام دهند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22152

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *