×

دکتر محمدحسین قربانی: ‌دولت انتظارات مردم استان گیلان را برآورده نکرد

  • کد نوشته: 22229
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۴
  • 140 بازدید
  • ۰
  • رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: فعالیت‌های چهارساله گذشته دولت و پیشرفت شاخصه‌های توسعه، تمام انتظارات مردم استان گیلان را براورده نکرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمدحسین قربانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید گیلان اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به‌دلیل مسائل مهم […]

    دکتر محمدحسین قربانی: ‌دولت انتظارات مردم استان گیلان را برآورده نکرد
  • رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: فعالیت‌های چهارساله گذشته دولت و پیشرفت شاخصه‌های توسعه، تمام انتظارات مردم استان گیلان را براورده نکرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمدحسین قربانی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید گیلان اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به‌دلیل مسائل مهم مطرح شده امروز نتوانستند در جلسه معارفه استاندار شرکت کنند.

    وی با بیان اینکه در سال ۹۲ با حضور بی‌بدیل مردم استان گیلان در انتخابات و سپس انتصاب محمدعلی نجفی به‌عنوان استاندار گیلان فضای خوبی در استان گیلان به‌وجود آورد گفت: با حضور نجفی به‌عنوان سکاندار هدایت قوه مجریه در استان گیلان فضای آرامی در استان گیلان به‌وجود آمد.

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به سخن آیت‌الله قربانی که “دکتر نجفی شب و روز نمی‌شناسد” خاطرنشان کرد: مصطفی سالاری نیز برای اداره استان گیلان تلاشی شبانه‌روزی داشته باشد.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم استان گیلان به‌عنوان سومین استان کشور در انتخابات مشارکت کردند و سهم به‌سزایی در انتخابات سال ۹۶ داشتند، خاطرنشان کرد: مردم گیلان در انتخابات مجلس نیز حضوری بی‌بدیل داشتند.

    وی با بیان اینکه نظر خواص و نخبگان، نمایندگان و تمام مردم به اتفاق بر ادامه خدمت محمدعلی نجفی در استان گیلان بود عنوان داشت: جابه‌جایی استاندار با تصمیم و کارشناسی‌های صورت گرفته توسط دولت بود و نگاه به عملکرد استاندار گیلان باعث جلب اعتماد دولت برای خدمت نجفی در استان البرز شد.

    قربانی با تاکید بر اینکه توقع همگان این بود که در سکان هدایت استانداری گیلان از استانداری بومی استفاده شود، افزود: در تمامی استان‌های کشور از استانداران غیربومی استفاده شد و این از اختیارات دولت است و باید به تصمیم دولت احترام گذاشت.

    وی با بیان اینکه سالاری استانداری صفر کیلومتر نیست و چهار سال استانداری بوشهر را بر عهده داشت خاطرنشان کرد: سالاری استانداری استان بوشهر که مانند استان گیلان استراتژیک بود را بر عهده داشت و قطعاً وی برای حضور در استان گیلان مطالعه و برنامه‌ریزی دارد.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه د در طول ۴ سال گذشته پیشرفت خوبی در شاخص‌های توسعه در استان گیلان صورت گرفت عنوان داشت: این تمام انتظارات مردم استان گیلان را برآورده نکرد و مصطفی سالاری نیز باید برای پیشرفت استان شب و روز تلاش کند.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برای حمایت از برنامه‌های دولت آمادگی داریم عنوان داشت: تمام تلاشمان را برای حمایت از استاندار منتخب گیلان انجام می‌دهیم و قطعاً در آینده جلساتی را با استاندار می‌گذاریم.

    وی داشتن سواحل، محیط گردشگری و کشاورزی و بستر مناسب توسعه‌ را مشترکات استان گیلان و استان بوشهر بیان کرد و گفت: حتماً باید به فضای محیط زیست استان گیلان که دغدغه دولت است توجه شود و اگر محیط زیست گرفته شود بسیاری از منابع نابود می‌شود‌.

    قربانی استان گیلان را استانی فرهنگی خواند و گفت: عنایت رئیس جمهور به گیلان عنایتی ویژه است و وجود محمدباقر نوبخت به‌عنوان فرزند گیلان در دولت می‌تواند پشتیبان باشد و نگاه نوبخت به گیلان سرمایه گران‌بهایی برای استاندار جدید است/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22229

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *