×

ذبیح نیکفر: باید از محصولات داخلی استان در برنامه‌های ادارات استفاده شود

  • کد نوشته: 22310
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۶
  • 105 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: این موضوع را به مسئولان استانداری و تمامی مدیران استان نیز می‌گویم تا از محصولات بومی استان گیلان در برنامه‌های خودشان استفاده کنند تا با این کار به تولید و اشتغال استان کمک کنیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، ذبیح‌الله نیکفر در جلسه‌ای که با حضور مسئولین […]

    ذبیح نیکفر: باید از محصولات داخلی استان در برنامه‌های ادارات استفاده شود
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: این موضوع را به مسئولان استانداری و تمامی مدیران استان نیز می‌گویم تا از محصولات بومی استان گیلان در برنامه‌های خودشان استفاده کنند تا با این کار به تولید و اشتغال استان کمک کنیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، ذبیح‌الله نیکفر در جلسه‌ای که با حضور مسئولین آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان ویاران باوفایش، اظهار کرد: امروز شهید حججی بر روی دستان مردم قدرشناسی تشییع می‌شود که برای دفاع از آن‌ها و حریم اهل‌بیت (ع) جان خود را نثار کرد.

    وی با تأکید بر اینکه باید به‌جایی برسیم که برنج و چای از خارج کشور وارد نشود که افزودنی داشته باشد، گفت: در زمان تودیع و معارفه استاندار گیلان در ساختمان استانداری آب‌معدنی از استان اردبیل بر روی میزها بود؛ این در صورتی است که آب‌معدنی ستاره لاهیج در روستای کولاک آور سیاهکل تولید می‌شود و اطمینان داریم که از دل کوه بیرون آمده و هیچ آلودگی ندارد.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: این موضوع را به مسئولان استانداری و تمامی مدیران استان نیز می‌گویم تا از محصولات بومی استان گیلان در برنامه‌های خودشان استفاده کنند تا با این کار به تولید و اشتغال استان کمک کنیم.

    نیکفر بابیان اینکه تقاص کارهای خود را هم در این دنیا و هم در آخرت می‌بینیم، تصریح کرد: برخی از فضاهای مجازی را می‌بینیم که حرف‌هایی می‌زنند و گویا فکر می‌کنند با این سنگ‌اندازی‌ها می‌توانند مشکلاتی برای پروژه‌ها ایجاد کنند، باید به آن‌ها بگویم که توکل ما بر خداست و به امید اینکه کسی بیاید و کسی برود تا مشکلات برطرف شود نباید ایستاد.

    وی افزود: تاکنون و در این‌یک و سال و نیمی که از پیگیری‌های من به‌عنوان نماینده مرم لاهیجان و سیاهکل گذشته؛ نه خسته شده‌ام و نه مأیوس می‌شویم و توصیه می‌کنیم و به کسانی که چنین کارهایی را انجام می‌دهند می‌گویم خودشان را اذیت نکنند زیرا «عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری».

    این نماینده مجلس با اشاره به کم شدن آمار جمعیت سیاهکل، خاطرنشان کرد: می‌بایست با انجام اقدامات مناسب؛ شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم به شهر و روستاهای خود برگردند.

    نیکفر در رابطه سرعت کم پروژه سد دیلمان، گفت: جای تأسف است که لطفی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای نتوانسته حداقل‌ها را فراهم کند تا پروژه سد دیلمان شروع به کار کند.

    وی بابیان اینکه این کار ازنظر ما توجیه ندارد، افزود: در روزهای آینده با حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ملاقات می‌کنم و پیگیر این موضوع هستم.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بابیان اینکه از مدیران کل می‌خواهیم تا در سایر پروژه‌ها نیز همکاری بیشتری با ما داشته باشند، ابراز کرد: کمیته امداد و نهادهای حمایتی نجات‌بخش نیستند و هیچ حکومت و دولتی نمی‌تواند با این روش‌های حمایتی مردم را خوشبخت کند، ما باید با ترویج اقتصاد مقاومتی و سازوکار مناسب برای زندگی مردم؛ کاری کنیم تا مردم بر روی پای خودشان بایستند.

    نیکفر با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید به شیوه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان بایستیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22310

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *