×

اختصاصی گیل و دیلم؛ امام جمعه رحیم آباد: راه دفاع از حریم اهل بیت قمه زنی نیست

  • کد نوشته: 22385
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۷
  • 61 بازدید
  • ۰
  • ابوالفضل شکری؛ نماز جمعه رحیم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در مسجد جامع رحیم آباد اقامه گردید. خطیب جمعه خود ونماز گزاران را به تقوای الهی دعوت نمود و گفت: در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله ودر آستانه تاسوعا وعاشورای حسینی هستیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت الاسلام حبیبی […]

    اختصاصی گیل و دیلم؛ امام جمعه رحیم آباد: راه دفاع از حریم اهل بیت قمه زنی نیست
  • ابوالفضل شکری؛ نماز جمعه رحیم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در مسجد جامع رحیم آباد اقامه گردید.
    خطیب جمعه خود ونماز گزاران را به تقوای الهی دعوت نمود و گفت: در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله ودر آستانه تاسوعا وعاشورای حسینی هستیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت الاسلام حبیبی گفت: امام راحل فرمود کل ویوم عاشورا یعنی مقابله با ابر قدرت ها آنهایی که موجودیت اسلام را نمی خواهند آنهایی که هستی اسلام را بر نمی تابند. اگر بنی امیه ودستگاه یزید با امام حسین (ع) سرجنگ نداشتن آنها رفتار وحشیانه ای که با خاندان امام داشتند چه توجهی داشتند. حتی به بچه خردسال و زن و بچه رحم نکردند بنی امیه با اساس اسلام مشکل داشتند، همین حالا هم با اصل اسلام مخالف هستند که با ما درگیر هستند. این تعریف اول و تعریف دوم کل یوم عاشورا این است همیشه به ستمگران و قلدرها و طاغوت ها نه بگوییم گریه کردن برای امام یعنی زنده نگهداشتن نهضت عاشورا است کل یوم عاشورا یعنی مقابله با ظالم و این را ما تجربه کردیم درهشت سال دفاع مقدس با تاسی از سیره سالار شهیدان که توانستیم در مقابل ابر قدرتها باستیم

    حجت الاسلام حبیبی گفت: حالا هم عزیزان مدافعین حرم دنیا را تکان داده اند نباید از دشمن بترسیم هر وقت ترسیدیم بدانید شکست خوردیم .ما باید قدردان همه ی مدافعان حرم باشیم ولی شهید حجمی سیره سیدالشهدا را در عمل ثابت کرد و دنیا را صداقت و اخلاص شهید حججی دنیا را تکان داد.بعضی ها هم هستند که می خواهند اسلام را در دنیا بدبین کنند اگر افرادی هستند و دوست دارند ازحریم اهل بیت دفاع کنند، راه دفاع از حریم اهل بیت قمه زنی نیست بعد هم می گویند نذر کردیم نذرهایی که اساسش اشکال است .
    وی در قسمت دیگری ازسخنان خود گفت ما باید به جوانان خود اتکا داشته باشیم اگر به جوانان میدان ندهیم و از ابتکار و خلاقیت و توانایی های جوانان خودمان استفاده نکنیم جوانهای ما برای پیدا کردن شغل فوج فوج از کشور خارج می شوند و هجرت می کنند و در کشور نمی مانند. حضرت آقا فرمودند تکیه بر عصای دیگران نکنید ،ما باید تکیه بر عصای خودمان باشیم آنها هیچ وقت عصای خودشان را در اختیار ما نمی گذارند مجلس ودولت مردان باید تلاش کنند که جوانان انگیزه ماندن در کشور را داشته باشند. حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه ۱۳مهر روز نیروی انتظامی است وتلاش می کنند امنیت درکشور حاکم باشد از تلاشهای نیروی انتظامی قدردانی کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22385

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *